تسنیم نوشت: سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، از بررسی شکایت ۵۲ نماینده از هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در هیئت متبوعش خبر داد.

محمد‌جواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت 52 نماینده مجلس از هیئت نظارت بر انتخابات شوراها درباره رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: رسیدگی به شکایت 52 نماینده در دستور کار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان قرار دارد.

وی افزود: در جلسه روز (چهارشنبه 10 خرداد) هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت 52 نماینده مبنی بر بررسی عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات شوراها بررسی می‌شود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی درباره این شکایت به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان واصل شده تصریح کرد: تاکنون گزارشی در این باره به هیئت نظارت واصل نشده است.

جمالی، با اشاره به دستور کار دیگر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در جلسه چهارشنبه هفته آینده، عنوان کرد: در این جلسه پرونده‌هایی که از جلسات گذشته باقی مانده بررسی می‌شود و قرار است نمایندگانی که از آنها شکایت شده به منظور ارائه توضیحات در جلسه هیئت نظارت حضور یابند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: موضوع بیشتر پرونده‌های مطرح شده در این هیئت مربوط به شکایت مسئولانی است که اظهارات نمایندگان را اتهام، افترا و یا موارد کذب علیه خود می‌دانند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =