حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در جلسه تفسیر قرآن گفت: سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان است.

به گزارش خبرآنلاین  سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز در جلسه تفسیر قرآن گفت: امام (ره) برای منافع شخصی هیچ‌گاه عملی را انجام نمی‌دادند؛ انسان اگر بخواهد رستگار شود، باید باطن خود را تزکیه کند و با پرورشى صالح بپروراند ؛باید دید در بزنگاه‌ها و در دو راهی‌های منافع شخصی و منافع اجتماعی، انسان کدام را انتخاب می‌کند؟‌

 وی در ادامه گفت: انسان‌های با ظرفیت و دارای تزکیه نفس هستند که می‌توانند در چنین شرایطی خود را حفظ کنند و رضای الهی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.

او ادامه داد: مسئولان برای انتخابات کم گذاشتند. مردم برای اینکه بخواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند، ساعت ها پشت درب منتظر ماندند.

او گفت: وکیل و صدای مردم محروم خواهم بود.  توهین و ناسزا به فردی مثل سید ابراهیم رئیسی این فضای جهاد را سرد نخواهد کرد.

رئیسی ادامه داد: آقایان محترم این پیام ها و سیگنال هایی که شما میدهید این تحریم ها را ایجاد کرده است.

او گفت: دولتی که نمی‌تواند به قانون عمل کند نباید وارد عرصه انتخابات شود. باید از مردمی که ساعات بسیاری در پشت صندوق‌های رای منتظر ماندند عذرخواهی کنند. من ۱۶ میلیون رای را از خود نمی‌دانم؛ این‌ها رای به خواسته‌هایی است که امام(ه)، رهبر انقلاب و شهدا و ایثارگران دارند بود.

رییسی با بیان اینکه بنده تاکنون از حق تولیت آستان قدس رضوی استفاده نکرده‌ام و تا آخر عمر نیز استفاده نخواهم کرد، گفت: اداره ستادهای ما مردمی بود، برخی مغازه و منزل‌شان را ستاد کردند و بعضی کمک‌ها در برخی استان‌ها شد که یادآور روزهای ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی بود. اتفاقات این دوره بی‌سابقه بود. ۵ فعالیت دولت تبلیغاتی بود. تمام امکانات کشور و وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، دهیاری‌ها و... ستاد انتخاباتی نامزد دولت شد.

او افزود: بنده ۲۰ فروردین از مشهد و آستان رفتم و در هیچ یک از برنامه‌های آستان شرکت نکردم. ناسزا گفتن به سید ابراهیم رئیسی فضای انقلابی و جهادی را در کشور کم رنگ نخواهد کرد. امید است همچنان که تاکنون در این جایگاه بودم همچنان وکیل و مدافعان محرومان و مستضعفان در جامعه باشم. آنانی که بر طبل دو قطبی کردن جامعه می‌کوبند، این روش فرسوده و کهنه انگلیسی‌هاست. این دو قطبی کردن جامعه مانند شیعه و سنی است.

رییسی گفت: دولت در سیاست خارجی باید این سیاست ملتمسانه خود را کنار بگذارد. زانو زدن در برابر یک مقام عربی وقتی هزاران مسلمان در منا به شهادت رسیده‌اند، سیاست ملتمسانه است. دشمنان پیام‌هایی از داخل دریافت می‌کنند و یکی از عوامل تشدید تحریم‌ها همین پیام‌ها مانند خالی بودن خزانه و... است. تقویت بنیه دفاعی کشور برای جلوگیری از جنگ است، چرا بنیه دفاعی کشور و بچه‌های مدافع حرم و خانواده شهدا را تضعیف می‌کنید؟ کدام رئیس جمهوری است که بنیه دفاعی کشورش را تضعیف کند؟

او افزود: شما باید به مجاهدان و خانواده شهدا افتخار کنید چرا آنها را تضعیف می‌کنید؟ اگر این‌ها نبودند امروز باید در تهران مقابل داعش می‌جنگیدیم. ما مرزبندی بین روستاییان و شهرنشین‌ها را قبول نداریم. ده‌ها روزنامه زنجیره‌ای از جمله روزنامه دولتی ایران برای دولت کار کرده و مدام به رقیب تهمت زدند؛ در حالی که روزنامه قدس آستان از هرگونه فعالیت انتخاباتی بر حذر شد.

رییسی با بیان اینکه معاون اول با کلام خود می‌گوید من برای دفاع از دولت می‌آیم و این را ما به هیچ عنوان در قانون نداریم،گفت: این پول پخش کردن‌ها، واریز یارانه حتی برای افرادی که یارانه آنها قطع شده بود، واریز بدهی چندین ساله کشاورزان در شب انتخابات، سوءاستفاده‌های کاندیدای خاص از امکانات دولتی بود. خوشحال می‌شویم گفتمانی که ما با محوریت توجه به فقرا، محرومان و دوری از زندگی تجملاتی آغاز کردیم، در دولت مورد توجه قرار گرفته و همچنان ادامه داشته باشد و منحصر به دوران انتخابات نباشد. نرساندن تعرفه به مراکزی که احتمال رای آوردن حریف دولت وجود دارد کاری بسیار ناپسند است.

او گفت: نیروهای انقلابی بر خلاف فتنه گران پایبند به قانون هستند. به اذن امام هشتم حرکت جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم را با کمک مردم ان‌شالله دنبال خواهیم کرد و فسادستیزی، اجرای عدالت اجتماعی، عمل به ارزش‌های انقلابی سر لوحه کار ما خواهد بود و تا رسیدگی به نتیجه، خستگی‌ناپذیر ادامه خواهیم داد. بنده از همان ابتدا تاکید کردم باید پایبند به قانون باشیم. من از شورای نگهبان و قوه قضاییه می‌خواهم نگذاریم حق الناس پایمال شود. اگر به این مهندسی آراء مردم رسیدگی نشود به اعتماد مردم خدشه وارد می‌شود. لحظه‌ای از پیگیری مطالبات مردم خسته نمی‌شویم و با تهمت‌ها عرصه دفاع از مردم و ارزش‌های انقلاب را خالی نخواهیم کرد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    ـحربه نشان داده است کعه مدعی العموم نداریم مدعی عموم داریم
    • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      128 7
      بازي عوض شده جناب رءيسي ما براي جبران ان هشت سال شانزده سال نياز داريم.هشت سال اعتدال .هشت سال اصلاحات.لطفا فكر دوره بعد را از سر خارج كنيد كه باز همان آش و همان كاسه
  • اردلان IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    ماهم اعتقادداریم تخلفات متعددی در انتخابات شده است .حسب فرمایش مهندس هاشمی طبا امیدواریم همه کاندیداهای محترم منابع مالی خود در جهت راه اندازی ستادها وانجام امور تبلیغی بصورت شفاف بیان نمایند طبیعتا هر گونه هزینه کردی که از منابعی غیر از اموال ودارایی های شخصی کاندیداهای محترم انجام شده است نیز پایمال کردن حق الناس بوده است . فرق نمیکند که از منابع آستان قدس بوده یا شهرداری تهران ومشهدو یا منابع دولتی . بویژه که برخی از کاندیداهای محترم نیز از ابتدا به عدم توانایی در پرداخت هزینه های انتخابات اذعان داشته اند .
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    وقتی برای حفظ آبرو در اعلام رای مهندسی شود، آنگاه آقایان طلبکار هم می شوند
    • بی نام GB ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      به نکته درستی اشاره کردید. دست شما درد نکند.فکر میکنند ما نفهمیده ایم.
  • مجيد ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    ايا اين فتنه، فتنه حلال است كه صداي دوستان در نمياد
    • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      4 1
      بصیرت اضافه ایشون باعث میشه برای دشمنان ملت خوراک تبلیغاتی ایجاد کنه؟
  • بدون نام ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    394 9
    در ايران كه امكان تقلب در انتخابات نيست مصاحبه آقاي رسايي در مورد مهندسي و هدايت آرا و تقلب را ديده اي آنجا چه نظري داريد شما همه خود را انقلابي و دلسوز مردم ميدانيد دست به دست هم بدهيد و كار كنيد همه تان مسوليت هاي مهمي در كشور داريد و اگر دلسوز باشيد با تمام وجود كار ميكنيد آنوقت همه مردم راضي از نظام و شما ميشوند اما همان من كه امام فرمود و شيطان است نميگذارد و گرسنه حالا بايد هم خوشحال باشيد كه مسوليتي سنگين از دوشتان برداشته شده است ادامه اين اظهار نظر در مجامع عمومي و با حضور مردم يعني فراهم كردن هيزم براي فتنه و آشوب در كشور
    • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      1 9
      پس چرا تو 88 ادعای تقلب شد؟؟
  • بی نام RO ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    اقای رییسی فضای مملکت را دو قطبی نکنید اگر نمیتوانید خادم امام رضا باشین شان اقا را حفظ کنید
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    حاج آقا، باور کنید اینا پشت سر شما باقی نمی مونن. تا چهار سال دیگه یه نفر دیگه رو پیدا می کنن و شما می مونید و این حرفهای بی حسابی که زدید.
  • رقیه GB ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    فتنه جدید در راه است.
    • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      دقیقا. من تو لایو اینستاگرام متوجه پیجش شدم و اینکه در حال پخش زنده است و رفتم و 250 مگ حجم نازنینم رو به فنا دادم تا تماشا کنم مجری مراسم که یک روحانی بود با چه خشم و درشت گویی در حضور این آقا که کنارش رو به جمعیت ابستاده بود هر چه از دهانش در آمد نثار روحانی و دولت و وزارت کشور کرد و جمعیت هم سوت و کف میزد و شعار میداد مرگ بر منافق و بعد هم این آقا رفت پشت تریبون و در ماهی که باید تضرع و استغفار کرد چه حرفهای ناصواب و نادرستی بر زبان آورد و نکته مهم در حرفهایش نبود حتی اندکی تحلیل و شم سیاسی و دائم برای تهییج جمعیت از سیادتش می گفت و اسلام و ائمه و این جورها چیزها و به قول معروف آسمان ریسمان به هم بافت که پوپولیسم احمدی نژادی در برابرش رنگی ندارد. من فکر احمدی نژاد در مکتب این آقا شاگردی ک
    • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      8 0
      عزیزم درست تشخیص دادی ولی ظاهرا این فتنه از نوع حلال میباشد
  • بي نام ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    چرا هشت سال پيش همچين ادعايي كردن گفتيد توهين به نظام و اينها برانداز نظامن حالا خودتون همون حرفارو تكرار ميكنيد
    • بی نام IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      انصاف داشته باشید آقای رئیسی هیچگاه نتیجه انتخابات رو زیر سوال نبرده گفته تخلفاتی بوده طرفداراش رو هم نکشونده به خیابون، فرق داره با کسی که میگه تسلیم صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد و طرفداراش رو میکشه تو خیابون.... اینارو متوجه نمیشین یا خودتونو زدین به اون راه؟
    • مشهد GB ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      4 0
      در پاسخ به دوست عزیز و مهربانم : انصاف داشته باشید علی برکت الله
  • حسام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    837 8
    اگر خدایی نکرده جناب رئیسی، رئیس جمهور شده بودن و ما صحبت از مهندسی انتخابات میکردیم، الان کجا بودیم؟
    • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      پشت میله یا شایدم ...
    • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      کهریزک
    • بی نام TR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      513 9
      اون دنیا
    • بی نام GB ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      464 7
      کهریزک
    • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      وحشی بازی خیابانی ممنوع است ولی پیگیری تخلف واجب است
    • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      5 0
      ما كه قانونمداريم انها عشق قدرت اند و هر كار بخواهند ميكنند تا قدرت به دست اورند
  • احمدی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    عجب در پاسخ اعنراض میرحسین موسوی که اقایان میگفتند ساختار انتخابات در نظام اسلامی به گونه ای است که امکان تقلب ومهندسی در ان وجود ندارد پس چه شده که موضع دیروزتان را فراموش کرده ایدوحال صحبت از مهندسی انتخابات می کنید ؟
    • بردیا RO ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      369 7
      منافع
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      0 13
      موسوی دستورالعمل انقلاب مخملی را پیاده می‌کرد.
  • مجتبی A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    آقا لطفا بدلیل ادعای مهندسی انتخابات ایشان را به اقامت اجباری در منزل محکوم کنید:
  • عرفان IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    چطوری باید می گفتیم که از تو می ترسیم آقای رییسی؟ 24 میلیون رای کم بود؟
  • مصطفی A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    واقعا فاز این دوستان چی هست؟در انتخابات ۸۸ دوستان کجا بودند ؟ یکبار می گویند ما تمکین می کنیم به آرا یکبار دیگه می گند تقلب شده مگه مشهد چقدر جمعیت داره که دوستان با آرای مشهد حتما رییس جمهور میشدند
    • بی نام US ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      قاز این آقایان حفظ قدرت به هر قیمتی است. لازم باشه از امام زمان و نذورات امام رضا هم خرج می کنند. لازم باشه اکثریت مردم رو فریب خورده و فتنه گر میدونن و رأی اونها رو حرام می خونن. لازم باشه به قول آقای روحانی با گازانبر و لوله و زندان و اعدام با مخالفین برخورد می کنن. اگر حتی رهبری هم اونها رو کنار بذاره تو روش وای می ایستن و بقیه رو عامل نفوذی خطاب می کنن. نمونه اش احمدی نژاد. تا چهار سال پیش براش می مردن اما الآن صرف نمی کنه.
  • حاتمی A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    191 8
    فقط اشتی ملی و جناحی انشاا... انتخابات تمام شده یا نه؟
  • بی نام DE ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    ایشان دم ازتخلف میزنددرحالی که برای فیلمهای بریزبه پاش خودرابرای جلب آرا که بین مردم دست به دست می شودبایدپاسخگو باشد.تاکتیک فراربه جلودیگری نخنما شده است.
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    اولا ما که به خود دولت میخواستیم رای بدیم هم ساعتها پشت در موندیم دوما ایشون میشه بفرمایند دولت چطور تشخیص میداد به کدوم حوزه تعرفه نفرسته؟ تو همه صندوق ها رای دولت بیشتره
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    437 7
    جناب رییسی شورای نگهبان که به عنوان حزب شما همواره عمل کرده و همه اصولگرایان میدانند شما هر ترفندی بزنید یا نزنید یک کف رای دارید که معمولا ابتدای وقت رایش را به صندوق میریزد ولی اصلاح طلبان رای بالایی دارند که معمولا در ساعات پایانی به صندوق ها هجوم میبرند پس هر چه صف ها طولانی و روند اخذ رای کند باشد به نفع شماست برای همین شورای نگهبان خواست که علاوه بر شماره کارت ملی نام و چه وچه وارد شود که از سرعت رای دادن بکاهد و قرار بر این بود در آخر وقت از تمام کسانی که داخل شعبه رای بگیرند چون این هجوم مربط به اصلاح طلبان بود شورای نگهبان حامی شما مانع این کار شد اگر این افراد رایشان مال شما بود تا هر چند ساعت رای گیری ادامه میافت انصاف داشته باشید شما برای رای آوردن در همه موارد هر کاری کردید
  • ناشناس A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    308 6
    جالبه حالا بقول روحانی از 4 میلیون نفر هم رای گیری نشده که علت عدم اخذ رای معلوم نیست تقصیر کدام نهاد بوده؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    آقا ما که ناامید شدیم از این انتخاباتها.
    • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      5 0
      خب اگه رأي نداده بوديم كه الان همچين تفكري رءيس جمهور بود
  • ناشناس A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    الان که هیچکدام به هم اعتماد ندارید چاره این است ناظر بین المللی بیاید
    • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
      1 3
      ناظر بین المللی هم بی طرف نیست.
  • amir ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    429 8
    ايشان ب فكر كنسرت با تتلو باشند انشاالله
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    343 9
    ببنید سال ۸۸ ما چی کشیدیم حالا شدیم ۱۱
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    آقای رئیسی حرفها و ادعاهای امروزت نشون میده که قضاوت ملت در نسپردن کار مهمی چون ریاست جمهوری به شما درست بوده
  • نگار IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    عجب . والا همه با شما بودن از رسانه میلی تا مطبوعات و تریبون نماز جمعه ها و اتوبوس و جمعیت و همه و همه دربست در خدمت شما بودن اونوقت رقیب مهندسی کرده ؟ مشکلتون اینه که مردمتون و نشناختین ... ما با اطرافیان شما که کم هم نیستن خیلی فرق داریم . اقای رییسی خیلی دوری بیا نزدیکتر .ملت و درک کن ...
  • بی نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    273 9
    کدام طرف مهندسی عمل کردند چرا به امام متوسل می شویم امام مگر نگفت نظامیها درسیاست دخالت نکنند چرابه حرف امام عمل نکردید ماکه کور نیستیم این دوره هم دیدیم . من یک عامی هستم ازکار که می آیم دراینترنت خبرهارا مرور میکنم دربطن جامعه هم هستم به دلیل شغلم باهمه اقشارسرکاردارم باعینه دیدم که این دوره هم مثل سالهای قبل چه کسانی مهندسی عمل کردند شماهمه تریبونهای مهم مملکتی رادردست داشتید ازصدا وسیما تاارگانهارا طلبه هاهم که با پیراهن 2030 به شهرهاوروستاها فرستادید بعداز اینکه اولین پیروزی روحانی اعلام شد خانمی برای خرید آمده بود ناراحت شد گفت روحانی با مابداست شوهرم س هست دوماه حقوق نگرفته گفتم فقط دوماه این کارگران دوروبرمن 4 تا5ماه هم حقوق معوق دارند تریبون هم ندارند شمافقط بفکر حقوق و....
  • بینام RO ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    جناب آقای رئیسی اطرافیانتون بدجور دارند به شما به عنوان یک روحانی که سالهاست در این مملکت مسئولیت داشته ضربه می زنند. اون از نوع تبلیغات،از ماجرای تتلو ، از دادن نظرسنجی های اشتباه به شما و ایجاد توهم پیروزی. از آنها دوری کنید که یا دوست نادان هستند و یا خدای ناکرده دشمن در لباس دوست. این جریان خطرناک سالهاست که می خواهند وجهه روحانیت را خراب کنند. بپرهیزید تا دیر نشده.
  • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    رای باید حلال باشه
  • بی نام AE ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 7
    بابا یکی هم طرفداری رییسی بکنه چرا همه می کو بینش
  • جانباز A1 ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    6 0
    عجب تفسیر قران جالبی این ایات دقیقا کجای قرانه
  • رضا IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    9 0
    منم قبول دارم رای مهندسی شده وگرنه رییسی بیشتر از 13میلیون رای ندارد و رای روحانی بالاتر از 25 میلیون میباشد.
  • بی نام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    7 0
    عجب ما هم باور کردیم همه ی جلز و ولز شما برای مردم مظلومه
  • بی نام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    5 0
    محبوبیت در ایجاد تشتت بدست نمیآید
  • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    6 0
    واقعا درست میفرمایند که انتخابات مهندسی شد ولی به کدام طرف الله اعلم
  • رئیسی IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    5 0
    حالا جلسه تفسیر قران بوده یا باز بینی انتخابات؟
  • الله داد A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    13 48
    آقای رییسی انشاالله چهار سال دیگر شما می آیید انوقت مامی بینیم که به حرف هایی که می زنید پایبندید یا فقط برای بدست گرفتن قدرت شعار میدهید مثل حضرت احمدی نژاد
    • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
      11 0
      خدانکنه ما را به خیر ایشان امید نیست،لطفا شر نرسانند.
  • بینام UA ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    65 2
    احتمالا به نظر آقای رئیسی کامنتهای ملت هم مهندسی میشوند با یک نگاه اجمالی میشه فهمید که نهایتا ۱۰ الی ۱۵ درصد جامعه حامی ایشون هستند، این ععنی ۴ تا ۶ میلیون رای، شاید هم از این منظر میفرمایند مهندسی انتخابات...
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      6 0
      دقیقا کاش دست از این توهم برمیداشتن
    • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
      4 4
      اگر با نگاه اجمالی میشد فهمید دیگه چرا انتخابات برگزار‌بشه. البته اگر توی وبسایت های اصولی نگاه اجمالی کنیم نتیجه برعکس‌میشه. کسی که آمار و ریاضی سرش نشه ازش انتظار بیشر نمیره.
  • بي نام DE ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    10 84
    تخلف كه غير ممكنه اما وصل كردن يارانه ٤ مليون نفر قبل از انتخابات خريد راي نيست؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      6 0
      اینکه جوابش داده شد دوباره این ادعا؟
    • کامران A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      4 0
      چرا حرف بیخود میزنید؟از خدا بترسید. آیا خودت شمردی که میگی؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    13 88
    آقاي رئيسي عزيز ارزش شما بالاتر از اين حقه هاي كثيف ساسي است كه آقايون براي رسيدن به قدرت انجام دادند
    • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      1 0
      آره خب
    • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      3 0
      دردم داره؟
    • بی نام DE ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      3 0
      والا انقدر ميگن يارانه ها وصل شده براي ما كه يك ساله قطع شده مجدد واريزن نكردن لطفا دروغ نگيد
  • سهراب IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 3
    چرا شما که مدعی ازادی هستید نظر منو نگذاشتید
  • تارا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    3 1
    چرابعضیاعاشق جنگیدنن
  • کامران A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    5 0
    آقای رئیسی تو خوب ولی اکثریت نمیخوان تو را بابا بی خال بشید
  • محمد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    5 0
    فتنه حلال ؟
  • بی نام RO ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    7 0
    یه تفکر هست که میگن مردم صلاح خودشون را نمیفهمن..