ایسنا نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش شامگاه روز گذشته اتفاق افتاد؛ با این حال اندک روزنامه‌هایی بودند که توانستند خود را به این رویداد مهم خبری برسانند.

شرق، اعتماد، خراسان، آرمان، جوان و خبر جنوب شش روزنامه‌ای بودند که در قالب خبر و بعضا گزارش پیام هشدارآمیز عملیات موشکی ایران را به گوش مخاطبانشان رساندند.

روزنامه «شرق» تیتر یک «حمله موشکی سپاه» را انتخاب کرده و به شلیک موشک‌های سپاه از کرمانشاه و کردستان به تروریست‌ها در دیرالزور سوریه پرداخته و به اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شامگاه دیشب صادر شده، اشاره کرده که در بخشی از آن آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد."

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «انتقام موشکی سپاه از داعش» را برگزیده و به حمله موشکی شب گذشته سپاه به داعش اشاره کرده و آورده است: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران صورت گرفت.

روزنامه اعتماد در همین مطلب به بازتاب بین‌المللی این خبر در رسانه‌ها پرداخته و به روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سی‌ان‌ان عربی، المانیتور، خبرگزاری شینهوا چین، روزنامه صیهونیستی جروزالم پست و روزنامه آمریکایی هیل اشاره کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» مطلبی را با تیتر «حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه» و روتیتر «جنایتکاران را به جهنم رهنمون می‌سازیم» منتشر کرده و به اطلاعیه سپاه پاسداران و حمله موشکی به داعش در دیرالزور سوریه پرداخته است.

روزنامه «جوان» مطلبی را با تیتر «موشک‌های سپاه داعش را از دیرالزور به جهنم فرستاد» و روتیتر «سیلی موشکی سپاه به داعش و اربابان تروریست‌ها به خونخواهی شهدای حادثه تروریستی مجلس» منتشر کرده و در این مطلب به گزارش‌های دریافتی درباره هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح‌های آنان پرداخته است.

روزنامه «خراسان» تیتر نخست «حمله موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه» را انتخاب کرده و به اطلاعیه سپاه پاسداران و تعیین مکانی محل اصابت موشک در دیرالزور پرداخته است.

روزنامه «خبر جنوب» هم «انتقام سخت سپاه از داعش در مرز سوریه و عراق» را تیتر یک خود کرده و ضمن انتشار اطلاعیه سپاه پاسداران، در قالب مطلبی به این پرسش پاسخ داده است که چرا سپاه «دیرالزور» را هدف حمله قرار داد؟

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    داعش سر به سر ایران بگذاره سرش رو از دست می ده