کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- قانون شغل سخت و زیان آور آتش نشانان از چه زمانی به مرحله اجرا در می آید.

- با سلام و عرض خسته نباشید روستای ما حاجی آباد در غرب استان اصفهان و جزئ شهرستان فریدن است . جاده تمامی روستاهای اطراف آسفالت شده ولی 3 روستای امین آباد و حاجی آباد و مقندر جاده خاکی دارند. بعضی از قسمت های این جاده خاکی بقدری سنگلاخ است که به سختی امکان عبور با خودرو وجود دارد. به رغم پیگیری های انجام شده ، مسئولین فریدون شهر جاده این سه روستا را آسفالت نمی کنند . با توجه به وضعیت بد جاده ، مردم این روستا ها در حال کوچ به شهر بوده و روستا ها نیز در حال خراب شدن هستند . لطفا برای آسفالت شدن این 6 کیلومتر جاده ، اهالی این روستا ها را یاری فرمایید .

- حاشيه اتوبان تهران ساوه در محدوده صبا شهر تا رباط كريم ، مدتي است كه توسط يك عده افراد واقعا بي وجدان به محل سوزندان لاستيك و پلاستيك جهت جدا كردن فلز تبديل شده است. حاصل كار ، توليد دود بسيار غليظ و بد بو يي است كه متاسفانه اهالي اين مناطق بايد تنفس كنند .

2

شهری

با سلام وضعیت پارک پردیسان تهران از نظر روشنایی ،محوطه سازی ،رسیدگی به درختان و زیباسازی اصلا" وضعیت خوب ومناسبی ندارد ،چرا به پارک مهم و حیاتی تهران رسیدگی نمی شود؟

3

آموزش

من فقط یک سوال از مسئولین دانشگاه آزاد دارم.این هفته آخر خرداد دقیقا از کی محاسبه می شود؟برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد؛ افراد مجاز را ارجاع به سایت دانشگاه آزاد داده اند.در سایت اما فقط یک پیام رو میبینیم.انتخاب رشته هفته آخر خرداد در همین سایت اعلام خواهد شد.تا اونجا که عقل ناقص بنده نشون می دهد امروز 31 خرداده و آخرین روز از این ماه.حالا کی این مسئولین عزیز دلشون میاد و لطف می کنند جواب سردرگمی پذیرفته شدگان مرحله اول کنکور رو می دهند خدا می داند.همین مشکلات هم به نحوی دیگه در انتخاب رشته سراسری با دفترچه گنگ و پیچیدگی غیر لازم پروسه آن مشاهده شد.

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =