۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از شباهت وی۳۰ با جی۶ تا رکورد ۵ میلیاردی گوگل پلی سرویس

با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی تی در روز چهارشنبه 11 مرداد 1396 می‌کنیم.

خبرآنلاین:

 

شماره 1 - طبق طراحی تایید شده رسمی، فبلت ال جی وی 30 شبیه گوشی جی 6 بوده و کمی از آن بزرگ‌تر است. قرار است این فبلت 6 اینچی بدون اسکرین دوم، با اسنپ دراگون 835 و 4 گیگ رم در ایفا 2017 برلین رونمایی شود.

شماره 2 - «گوگل پلی سرویس» به رکورد 5 میلیارد نصب روی گوشی‌های هوشمند و انواع تبلت دست پیدا کرد و اولین اپ اندرویدی است که به چنین رکوردی می‌رسد. با گوگل پلی سرویس می‌توان خدمات گوگل را روی ابزار اندرویدی نصب کرد.

شماره 3 - خودروهای مینی‌ون لیفت مخصوص دیزنی‌لند با حمل 6 سرنشین راه اندازی شد. تاکسی آنلاین لیفت / Lyft به عنوان رقیب اوبر طرح های ابتکاری برای جلب نظر مشتریان بیزینس طراحی کرده و به اجرا می‌گذارد.

شماره 4 - شورای نظارت از اداره تجارت فدرال خواست تا نحوه جمع‌آوری دیتای خریداران آنلاین توسط گوگل را بررسی کند. داستان مرور وب برای خرید آنلاین و کسب اطلاعات کاربران توسط غول جستجو برای همگان روشن نیست.

شماره 5 - گوگل نسل دوم بسته نرم افزاری مخصوص توسعه‌دهندگان به نام Nearby Connections را فراهم آورده تا به صورت آفلاین و از طریق بلوتوث یا وای فای و بدون اینترنت، گوشی‌های اندرویدی یکدیگر را بیابند. مثلا با گوشی خود درهتل قادر به تنظیم درجه حرارت اتاق خود خواهید بود.

شماره 6 - سونی با پرداخت 143 میلیون دلار 95 درصد از کمپانی Funimation (سرویس استریمینگ با 400 عنوان انیمیشن) را در اختیار خود می‌گیرد.

شماره 7- توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری آی او اس زین پس قادر خواهند بود تا از 10 هزار کاربر برای تست نسخه بتای اپلیکیشن‌های خود از طریق اپ واسطِ TestFlight  دعوت به عمل بیاورند.

شماره 8 - آمازون دوباره موبایل Blu را از سایت خود حذف کرد. موبایل چینی بک دوری در خود جای داده و دیتای کاربران آمریکایی را به سرقت می‌برد.

شماره 9 - هوم پاد، اسپیکر هوشمند اپل نمایشگر 272 در 340 پیکسل با 1 گیگ رم دارد.

شماره 10 - گلکسی اس 9 سامسونگ در سال 2018 سریع‌ترین LTE را خواهد داشت و از این نظر، سریعترین گوشی در جهان خواهد بود که می تواند 1.2 گیگابیت بر ثانیه سرعت دانلود را جواب دهد.

 

(عکس خبر مینی‌ون لیفت برای بازدیدکنندگان از دیزنی‌لند)

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =