در ۲۸مردادماه، سخنان عجیب احمدی‌نژاد، بازدید زیادی در پی داشت. او گفته که می‌خواسته همه ثروت ملت ایران را تقسیم کند.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به بازخوانی کودتای آمریکایی 28 مرداد گذشت. از جمله پرسه‌زدن درخاطرات روزهای تبعید مصدق برای مخاطبان لطف زیادی داشت. در این سرویس نقل قولی از پسر آیت‌الله کاشانی هم پربازدید بود که گفت: مصدق چه‌کاره بود که علیه‌اش کودتا شود!؟ همچنین نقل قولی از احمدی‌نژاد پربازدید شد که گفت: اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!

در سرویس اقتصادی خبری درباره خطری که ۴۰۰ میلیون کارت بانکی را تهدید می‌کند، نگاهها را میخ خود کرد. پس از آن، گزارشی درباره  شهرهایی از ایران نرخ بیکاری نزدیک به صفر است، پربازدیدترین خبر این سرویس بود و در نهایت سخنان آخوندی پربازدید شد که گفت: مقابل شهرفروشی ایستادیم.

در سرویس فرهنگی انتقاد جوان از مهران مدیری، رضا گلزار، احسان علیخانی و دیگران پربازدید بود که نوشت: بادیگاردهای عضلانی مراقب چه هستند؟ همچنین دراین سرویس واکنش ستاد اقامه نماز کشور به اقدام مدیر یک کارخانه در خصوص نماز اجباری واکنش های زیادی در پی داشت. در این سرویس تبعات انتشار «ترنج» نامجو، منتفی شدن انتشار « ۱۳» چاووشی و نرسیدن نوبت به یگانه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، حاشیه‌های پررنگ در فرودگاه مشهد، از دستور بازداشت مسئول دفتر هواپیمایی تا تهدید به قطع پروازها پربازدیدترین خبرها بود. پس از آن مشخص شد محسن هاشمی به عنوان رییس شورای شهر تهران انتخاب شده است. با این حال برای مردم جالب بود بدانند چرا تهران برای معلولان، همچنان امن نیست؟

در سرویس بین الملل اظهارات مقتدی‌صدر درباره رابطه با ایران بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی عنوان شد چین، پرچم سفیدش را برای ترامپ بالا برده است. همچنین خبر پربازدیدی گفت ترامپ استراتژیست ارشد خود را برکنار کرد.

در سرویس طنز مردم از یک نمای ویژه از جلسه رای اعتماد به خنده افتادند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =