بر اساس برنامه ریزی تعریف شده، برزیل باید ظرف 5 سال آینده در راس فناوری‌های اینترنت اشیاء قرار گیرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، دولت برزیل که در صنعت آی تی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد از استراتژی ملی خود در بخش اینترنت اشیاء رونمایی کرد و ضمن نمایش نقشه راه، از جزییات عملیاتی طرح نیز پرده برداری کرد.

طبق این استراتژی 4 هسته شهرهای هوشمند، سلامت، تجارت کشاورزی و سیستم کارخانه‌ای تعریف شده و سیاست‌هایی که باید بین 2018 تا 2022 بر اساس آن در کشور پیاده سازی شود، تبیین شده است.

استراتژی موسوم به Internet of Things: an Action Plan for Brazil در کنفرانس فیوچرکام در سائوپائولو رونمایی شد و تهیه کننده آن بانک توسعه ملی برزیل / BNDES است و کنسرسیومی به رهبری شرکت مشاوره‌ای McKinsey آن را اجرا خواهد کرد.

در این طرح اولویت‌ها ارزیابی شده و تمرکز روی خدمات اولیه به شهروندان با هدف بالا بردن کیفیت زندگی و توسعه پایدار از طریق فناوری در صدر برنامه‌ها قرار گرفته است.

به منظور ترویج سرویس‌ها و خدمات عمومی و خصوصی، توسعه مهارت‌ها و کارآفرینی در کنار تقویت نوآوری؛ مجریان برنامه توسعه اینترنت اشیاء امیدوارند در 5 سال آینده برزیل در صدر کشورهای مجهز به اینترنت اشیاء باشد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس US ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 1
    در ایران هم عده ای کلاهبردار بی سواد دور هم جمع شده و کنفرانس های میلیاردی بر اساس ترجمه های ناقص و قرقره شده را بدون سازگاری با محیط ایرانی انجام می دهند و حسابی هم می خورند. حالا نه پلتفرمی داریم نه بستری و نه هیچ چیز قابل اتکا که بتوان در مورد آن حرف زد. حالا بروید نگاه کنید چقدر پرت گویی می کنند درباره اینترنت اشیا. وزارت ارتباطات هم شده مدخل بخوربخورهای بی سوادها و کلاهبردارها