در ۲۵ آذرماه، گزارش شورای عالی امنیت ملی درباره مرگ آیت‌الله هاشمی، به روایت دختر او، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به نقل قولی از فائزه هاشمی اختصاص داشت که گفت: شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد در بدن پدر ۱۰ برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. در این سرویس نقل قول دیگری از احمد خاتمی هم پربازدید بود که گفت: دوبار در اینستاگرام ریپورت شدم. در این سرویس افشاگری مشاور روحانی از پروژه احمدی‌نژادی‌ها علیه دولت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی گزارشی از ۲ خودرو جدید در راه بازار ایران پربازدید شد. پس از آن برای مخاطبان مهم بود بدانند کدام گروه‌ها سال ٩٧ همچنان یارانه می‌گیرند؟ در این سرویس گزارش هزینه‌ای که چینی‌سوارها برای خرید خودرو می‌کنند هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی رازی که مهران غفوریان در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد پربازدید بود. پس از آن، انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از بودجه حوزه های علمیه بازدید زیادی داشت و تمجید بازیگر «من سالوادور نیستم» از رضا گلزار هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه گزارشی درباره سرنوشت صدهاهزار عروس بی داماد بازدید زیادی داشت. پس از آن، روایتی از خودکشی یکی از پرسنل برج میلاد در محل برج پربازدید شد و در نهایت هم توضیحات برج میلاد در پی مرگ یکی از مدیرانش مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در سرویس بین الملل جزئیات طرح ممنوعیت فروش هواپیما به ایران بازدید زیادی داشت. در این سرویس واکنش فرانسه به ادعاهای نیکی‌هیلی علیه ایران هم پربازدید بود و در نهایت، در خبری پرمخاطب، ایندیپندنت بازنده‌ترین چهره سال خاورمیانه را معرفی کرد.

در سرویس طنز هم سورپرایز نجفی برای حل مشکلات تهران پربازدید بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =