ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در مغازه 50 متری پوشاک در یک پاساژ 3 طبقه خبر داد و گفت: آتش نشانان 20 نفر از افراد این مجتمع تجاری را بدون مصدومیت نجات دادند.

سید جلال ملکی افزود:ساعت 8:9 امروز حادثه آش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان فردوسی کوچه برلن و در نزدیکی پاساژ پلاسکو به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد:با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه منهای یک مجتمع تجاری سه طبقه و در یک مغازه 50 متری پوشاک، آتش این مغازه را فراگرفته بود که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را در کمترین زمان ممکن مهار کنند.


ملکی ادامه داد:تعدادی از کارگران این مجتمع تجاری در طبقات حضور داشتند و دود غلیظی نیز این مجتمع تجاری را فراگرفته بود که آتش نشانان 20 نفر از افراد حاضر در محل را به سلامت و بدون مصدومیت خارج کردند.
وی با تشکر از شهروندان در زمینه اطلاع رسانی به موقع این حادثه آتش سوزی تاکید کرد:اگر اطلاع رسانی و حضور به موقع آتش نشانان انجام نمی شد شاهد حادثه بزرگی دراین مجتمع تجاری بودیم که با حضور به موقع آتش نشانان این حریق بدون سرایت به سایر مغازه ها و در محل مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: در حال حاضر آتش کاملا مهار شده و آتش نشانان در محل حادثه مشغول عملیات لکه گیری و ایمن سازی هستند.


وی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =