اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه پل دوم هادیشهر تخصیص یابد

شهردار هادیشهر با بیان اینکه به دلیل نداشتن اعتبار تا کنون نتوانستیم پروژه پل دوم هادیشهر را به بهره برداری برسانیم،گفت: اعتبارت لازم جهت تکمیل پروژه پل دوم هادیشهر تخصیص یابد.

محمدجواد اسماعیل تبار امروز در گفتگو با خبرنگار خبرانلاین در بابلسر با بیان اینکه پیش بینی بودجه شهرداری هادی شهر در سال جاری 50 میلیارد ریال است ،اظهار کرد: وصولی شهرداری در 6ماه نخست امسال 22میلیارد ریال بود که نسبت به بودجه پیش بینی شده 12 درصد کمتر محقق شد.
وی با بیان اینکه مبلغ هزینه های عمرانی شهرداری هادی شهر در 6ماه نخست امسال 13میلیارد و 455میلیون و 250هزار ریال است،گفت: هزینه جاری شهرداری نیز در 6ماه نخست امسال 11میلیارد و 265میلیون ریال بود.
شهردار هادی شهر تصریح کرد: بر اساس گزارش پلیس راهور شهرستان طی مهر تا بهمن 95 در حد فاصل بریدگی فرش البرز تا دوربرگردان جنوبی هادی شهر شاهد هفت مورد تلفات جانی بودیم که الحمدلله بعد از نصب سرعت گیر از نیمه اسفند 95 تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و به منظور پایین آوردن سرعت طرح و کنترل سرعت به روش های مناسب تر در محدوده شهری ، شهرداری آمادگی مشارکت با راهداری و حمل و نقل جاده ای برای نصب دوربینهای کنترل سرعت را دارد.
اسماعیل تبار با اشاره به اینکه یکی از مشکلات هادی شهر بحث زمینهای موقوفه بود بیان داشت: با پیگیری مسئولان ، ائمه جمعه و حضور پررنگ مردم این دغدغه مرتفع گردید.
وی با اشاره به وضعیت مدرسه فرسوده شهید علیجان نژاد هادی شهر اظهار کرد: با پیگری شورای اسلامی و شهرداری در هفته گذشته زمینی به مساحت سه هزار و 300متر مربع جهت احداث مدرسه جدید 12 کلاسه توسط خیر بزرگوار حاج محمدعلی مهدی تبار واگذار شد که به زودی کلنگ این پروژه با حضور مسئولان به زمین زده می شود.
شهردار هادیشهر پیگیری مشکلات زباله ،مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: در ماه جاری قراردادی با شرکت آریاسازه ایلین منعقد گردید که در صورت اجرایی شدن این قرارداد با تفکیک زباله از مبدا روزانه پانصد کیلوگرم از زباله های تر تبدیل به کمپوست خواهد شد که برآورد منابع مورد نیاز برای اجرایی شدن این قرارداد حدود چهارمیلیارد ریال است که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: انتظار ما از شهروندان هادیشهر کمک در جهت تفکیک زباله از مبدا بوده تا از این طریق بتوانیم حجم زباله های سطح شهر را کاهش داده و اقدامی عملی در کاهش معضلات زیست محیطی داشته باشیم.
اسماعیل تبار با بیان اینکه هادیشهر فاقد متولی در امور ورزش و جوانان است ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در هادی شهر باشیم.
وی برگزاری کشتی لوچو برای نخستین بار با همکاری شورا و شهرداری و پیشکسوتان شهر را از جمله اقدامات فرهنگی و ورزشی دانست و افزود: به دنبال ایجاد فضایی هستیم که باعث سوق نوجوانان و جوانان به سمت ورزش و شادابی جامعه باشد.
شهردار هادیشهر همچنین به پروژه پل دوم هادیشهر اشاره کرد و افزود: پروژه پل دوم که از بهار سال 90 در حال احداث می باشد تاکنون 18 میلیارد ریال تخصیص داشته و با 85درصد پیشرفت فیزیکی نیاز به 15میلیارد ریال برای پرداخت 8 میلیارد ریال دیون و انجام باقیمانده کار و بهره برداری پروژه می باشد.
اسماعیل تبار ساماندهی سه راهی میربازار ، تکمیل دیواره حفاظتی سنگ پل، دیواره حفاظتی خیابان ساحل ، بهسازی پل ولی عصر ، اگوی خیابان های دانشگاه - هادی 13 و شهید علیجان نژاد را از پروژه های در دست اقدام شهرداری اعلام نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =