رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان از برگزاری جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمدرضا محمدي با إعلام اين خبر گفت: علاقمندان اين عرصه مي توانند با ارسال عكس هاي موبايلي تخلفات ترافيكي ضمن ثبت و ارسال اثر در اين جشنواره شركت كنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه موضوعاتي همچون احترام نگذاشتن به قوانين راهنمايي و رانندگي و همچنين بي توجهي به گذرگاه عابر پياده كه برگرفته از رعايت نكردن به حداقل ترين حقوق شهروندي است، ازمهمترين اولويت هاي اين جشنواره است.
سرهنك محمدي بي توجهي و بي دقتي عابران پیاده را از مهمترين وقايع تلخ ترافيكي اعلام کرده و بیان داشت: از آیتم های مهم اين جشنواره بي توجهي و بي دقتي عابران به قوانین راهنمایی و رانندگی است.
وی هدف از برگزاري اين جشنواره را افزايش مشاركت و همکاری جمعي شهروندان در راستاي ارتقاء بيشتر سطح فرهنگ ترافيك عنوان کرده و اظهار داشت: هدف اصلی این جشنواره عکس موبایل فرهنگ سازی ارتقا فرهنگ ترافیکی مردم است.
سرهنك محمدي عكاسي را هنري بسيار لطيف و ماندگار معرفي کرده و بیان داشت: فرهنگ ‌رعایت قوانین ترافيكی هنر ماندگار افراد جامعه در آموزش نسل حاضر و آینده مي تواند باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ترافيك را برگرفته از إنسان، وسيله، و راه برشمرد‌ و گفت: در این طرح رانندگان وسائط نقليه موتوري و غير موتوري وهمچنين استفاده كنندگان از راه و حتی عابرین پیاده مراقب لنزهاي دوربين هاي همشهریا قانونمند باشند.
سرهنگ محمدی ضمن تشكر از آحاد افراد جامعه؛ از سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري رشت؛ اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران شهرستان رشت، از دفتر تحقيقات كاربردي پلیس گيلان، از اصحاب رسانه، شبکه باران در همکاری به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تقدير و تشكر کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان شروع جشنواره را از تاريخ٢٥ دي ٩٦ تا ١٥ بهمن ٩٦ اعلام کرده و افزود: مردمان گيلان، مردماني بسيار با فرهنگ و فرهنگ دوست معرفي و به شهروندان توصیه کرد مراقب باشند تا سوژه عکاسان نشوند.
سرهنك محمدرضا محمدي در پایان افزودند به ٢٢ نفر ( اثر برتر ) به ميمنت ٢٢ بهمن ١٣٥٧ سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب إسلامي ايران پس از داوری لوح تقدیر و هدیه تقدیم خواهد شد.

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =