سائلام :تیمی آمدم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: خوشحالم که به تبریز و به باشگاهی آمدم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد.

به گزارش خبرآنلاین، ارطوئرول سائلام پس از عقد قرارداد با این تیم اظهار کرد: تشکر ویژه از آقای آجرلو دارم که تفکراتش برای آینده بسیار زیبا و صاف است. خوشحالم اینجا هستم، چرا که تراکتور گذشته خوبی دارد و ۲۵ میلیون طرفدار ترک دارد و از این که سرمربی این تیم شدم، خیلی خوشحالم. وقتی که دوستانم به من گفتند کجا می‌روی، گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد.

او ادامه داد: از دیشب تاکنون به این نتیجه رسیدم که انگار در کشور خودم هستم و احساس می‌کنم که با انسان‌هایی از جنس خودم کار خواهم کرد و این موضوع، خیلی من را به آینده امیدوار کرد. همه ما انسانیم و وقتی به جای دیگری می‌رویم، باید به شرایط محیط جدید عادت کنیم، اما دیگر من نیازی به سپری کردن این زمان ندارم و خیلی زود به این مردم عادت می کنم.

این سرمربی ترکیه‌ای اضافه کرد: تراکتور بعد از گذراندن سختی، اکنون روی پای خودش ایستاده و برای آینده مسئولیت بزرگی داریم و همه با هم دست به دست هم می دهیم تا در وهله اول، مشکلات کنونی را رفع کرده و سپس، تا جایی که می توانیم، بالا برویم. زمان کار است و نباید زیاد حرف بزنیم، مسئولیت بزرگی داریم و این موضوع را می‌دانم و قول می‌دهم آن‌هایی که به ما اعتماد کردند را سرافکنده نکنیم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =