سیاست های جدی دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام است

استاندار مازندران در آیین افتتاح 80 پروژه صدا و سیمای مازندران گفت:سیاست های جدی دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،سياست هاي جدي دشمنان، ناكارآمد جلوه دادن نظام است / ضرورت پوشش صد در صدي صدا و سيماي مازندران مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه امروز، سايت ها و شبكه هاي مختلف خبري عليه اهداف، سياست ها و عملكرد جمهوري اسلامي سخن پراكني مي كنند و با القائات خود بر اين موضوع همت گماشتند كه جمهوري اسلامي را ناكارآمد جلوه دهند، تصريح نمود: در برابر توطئه هاي دشمنان، هوشياري و حضور در...
به گزارش روابط عمومي استانداري، محمد اسلامي، استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه های صدا و سیمای مازندران، با بيان اين كه صدا و سيما، سامانه هوشياري مردمي و حاكميتي جمهوري اسلامي ايران است، گفت: اين نهاد، هم دانشگاهي است كه مي تواند در جهت رشد و تعالي جامعه نقش آفرين باشد و هم مي تواند آيينه تمام عياري باشد از وضعيتي كه از مردم، كشور و عملكردها دارد.
استاندار، افزود: صدا و سيما بحق شايسته و بايسته است كه همواره بتواند بصورت كاملا مدبرانه و حكيمانه در ترسيم مسير بر اساس نقشه هاي كلان و كلي كه در كشور وجود دارد با زبان هنر در جهت آگاه سازي افكار عمومي تلاش كند.
مقام عالي دولت در مازندران با اشاره به اين كه امروز، سايت ها و شبكه هاي مختلف خبري عليه اهداف، سياست ها و عملكرد جمهوري اسلامي سخن پراكني مي كنند و با القائات خود بر اين موضوع همت گماشتند كه جمهوري اسلامي را ناكارآمد جلوه دهند، تصريح نمود: هدف مهم آنان ناكارآمد جلوه دادن نظام و جدا كردن مردم از حكومت است و در تلاشند تا با القائات خود، اذهان عمومي را تشويش و گسيختگي و تفرقه ايجاد نمايند.
اسلامي با بيان اين كه برنامه ها و سياست هاي استكبار جهاني، هيچ گاه تعطيل نشده و تعطيل نخواهد شد، خاطر نشان ساخت: در برابر توطئه هاي دشمنان، هوشياري و حضور ما در صحنه بايد همواره كارآمد تر و رو به فزوني باشد.
وي با اشاره به اين كه ايران اسلامي در مقطعي از تاريخ واقع شده كه در هيچ دوره ديگري به اين اندازه در مناسبات منطقه اي و بين المللي نقش نداشته است، گفت: استفاده برخي اعضا در شوراي امنيت از حق وتو در مواقعي كه منافعشان به مخاطره مي افتد، نشان مي دهد كه قانوني، عدالتي و ضوابطي در كار نيست و منطق زور و زور گويي حاكم است.
استاندار مازندران، با اشاره به اين كه تنها زبان زور است كه كه قابليت مقابله با ظلم را دارد و برخورداري از توان دفاعي و بازدارندگي حق يك ملت است، ياد آور شد: امروز، جمهوري اسلامي در سايه حركت هاي جهادي به اين تراز رسيده كه بتواند در مقابل اين زياده خواهي براي پيشبرد اهداف خود مقاومت نشان بدهد.
اسلامي، با بيان اين كه قدرت نظامي و ديپلماسي، دو قدرتي است كه امروز در دنيا در كنار هم تاثير گذار است، افزود: بنيان قدرت نظامي و ديپلماسي، آغشته به قدرت اقتصادي است و براي تقويت قدرت اقتصادي خود بايد به منويات مقام معظم رهبري مبني بر مقاوم سازي اقتصاديِ غير قابل نفوذ در سايه كار جهادي ملت و دولت رو بياوريم.
نماينده عالي دولت در استان، با بيان اين كه دولت و مردم بايد بصورت يكپارچه اقدام كنند، اين وظيفه اي نيست كه دولت به تنهايي بتواند در آن توفيق يابد، تصريح نمود: دولت بايد ظرفيت ها و زيرساخت ها را براي حركت مردم و تحقق اقتصاد مردم پايه فراهم نمايد.
وي بر بهره گيري از ظرفيت هاي دانش بنيان كه بتواند با بهره گيري از علم ودانش، فناوري را به صنعت تبديل نمايد و صنعت را در زندگي مردم و كيفيت آن تاثير گذار كند، تاكيد كرد و عنوان داشت: امروز در دوره گذار بسر مي بريم كه بايد بتوانيم با اتكا به سياست ها و برنامه هاي اتخاذ شده، بنياد اقتصادي جامعه را مقاوم كنيم تا از اين تكانه ها به سلامت عبور نماييم.
استاندار با اشاره به اين كه مهم ترين كاري كه در مازندران بايد انجام شود اين است كه مسيرهايي كه براي فعاليت مردم مسدود است را باز نماييم، خاطر نشان كرد: نبايد فرايند صدور مجوز براي افراد داراي اهليت سرمايه گذاري را طولاني كنيم، بايد دگرگون و متحول شويم و مسيرها را براي كساني كه توان دارند و مي توانند سرفصل هاي اقتصادي اشتغالزا را فعال كنند، باز نماييم تا به ركود اقتصادي و بيكاري خاتمه دهيم.
اسلامي با اشاره به اين كه مازندران نمي تواند يكي از مشكلات كشور باشد، مازندران يكي از راه حل هاي مهم مسائل كشور است بويژه در بخش هايي كه داراي مقام و رتبه است، تصريح كرد: براي بالفعل كردن ظرفيت هاي استان نياز به همدلي و همفكري داريم و بايد به مازندران بصورت يكپارچه نگاه كنيم و اجازه بدهيم كه رشد و توسعه متوازن اتفاق بيفتد.
وي با اشاره به اين كه بحمدالله در اين مدت كوتاه توانستيم همگرايي فكري را بين همه فعالان بوجود بياوريم، افزود: ان شاء الله بتوانيم با كمك رسانه ملي و صدا و سيماي مركز مازندران، فرهنگ كار جهادي كه تكاليف آحاد جامعه و مسئولان را بيان مي دارد براي آغاز و تداوم اين مسير جا بيندازيم.
استاندار با بيان اين كه كار جهادي در صدا و سمياي استان و رونمايي از 80 پروژه نشان مي دهد كه اقدام و عمل و كار جهادي و تلاش براي ساختن لزوما در گرو بودجه نيست، ياد آور شد: مهم، خلاقيت، همت، اراده وكيفيت مديريت است كه با اعتبارات حداقلي اين پروژه ها به تحقق رسيد و اميدواريم با اقدامات لازم، پوشش صد در صدي براي برخورداري مردم جاي جاي نقاط استان از شبكه تبرستان فراهم شود.
اسلامي به ضعف امكانات براي اصحاب فرهنگ و هنر مازندران اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: براي جامعه فرهنگ و هنر استان هم سعي داريم از ظرفيت هاي خفته مازندران براي فعاليت هاي هنري اين عزيزان و تعالي فرهنگ و هنر مازندران بهره گيري نماييم.
در آيين با قول مساعد استاندار مازندران و اعلام آمادگي حوزه فني صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران قرار شد تا پايان سال 97 شاهد پوشش صد در صدي ديجيتال صدا و سيماي مركز استان در تمام نقاط مازندران باشيم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =