ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و رگبار پراکنده برای ارتفاعات البرزغربی وشمال غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشو، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود، ضمن اینکه در سواحل خلیج فارس، شرق، جنوب شرق کشور وزش باد و در برخی مناطق گرد وخاک پیش بینی می شود. در سایرمناطق کشور نیز تا ظهر جمعه جوی نسبتا پایدارحاکم خواهد بود.

وی افزود: بعد ازظهر روز جمعه در ارتفاعات البرز غربی و شمال غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. روز شنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو در شمال غرب، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و برای استانهای واقع در نوارغربی کشور پدیده گرد وخاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد. همچنین امروز پنجشنبه خلیج فارس وتنگه هرمز مواج است.

وظیفه وضعیت آب و هوایی استان تهران در روز جمعه را صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد و افزود: بیشینه دما در این روز 34 و کمینه آن نیز 22 درجه پیش بینی شده‌ است. در روز شنبه نیز هوای این استان کمی ابری دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی دمای هوای استان تهران در روز شنبه را در گرمترین ساعات 35 درجه و درسردترین ساعات24 درجه بالای صفر عنوان کرد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =