فرماندار خرمدره : دهیاران با جلب مشارکت های مردمی، برای توسعه روستاها تلاش کنند.

فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه دهیاران، به عنوان بخشی از بدنه دولت از جایگاه مناسبی در روستاها برخوردار هستند، اظهار کرد: دهیاران باید با جلب مشارکت های مردمی و تعامل شوراهای اسلامی برای عمران و آبادانی روستاهای حوزه مدیریتی خود تلاش کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ حجت محمدی در دیدار با دهیاران شهرستان خرمدره گفت: تعامل و همکاری دهیاران با مردم، ادارات و شوراهای اسلامی موجب رونق و توسعه روستاها می شود.
وی به پسماند زباله های روستایی نیز اشاره کردو افزود: پسماند زباله ها در روستاهایی که دارای دهیاری هستند باید به نحو مطلوبی در محل های تعیین شده، دفن شوند و به روستاهای فاقد دهیاری ها نیز در این زمینه، اعتباری در نظر گرفته شده تا معضل پسماند زباله ها در این روستاها نیز حل گردد.
فرماندار شهرستان خرم دره با اشاره به اقدامات دولت در روستاها تصریح کرد: دولت با وجود مشکلات فراوان، توانسته با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام دهد، به طوری که وضعیت کنونی روستاها نسبت به سال های گذشته مناسب تر شده و روستائیان رضایت بیشتری دارند.
محمدی در خصوص اعتبارات دهیاری ها طی سال جاری خاطر نشان کرد: دولت در سال جاری مبلغ 5/1 میلیارد دلار برای توسعه و رونق روستاها اعتبار تخصیص داده است و با وجود اعتبارات مستمر سالیانه، دهیاران باید برنامه های مناسبی برای درآمدزایی در روستاها داشته باشند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =