عاشقانه‌ای در راه است / روایت مهدی پاکدل از «افسون معبد سوخته»

مهدی پاکدل بازیگر نمایش «افسون معبد سوخته» اظهار امیدواری کرد این نمایش که حال و هوایی عاشقانه دارد با استقبال مخاطبان روبرو شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی از یازدهم مهر در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت. پاکدل در کنار پانته‌آ بهرام حمیدرضا آذرنگ در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد. درباره نمایش «افسون معبد سوخته» به خبرآنلاین، گفت: «گروه بسیار خوبی داریم و از ابتدا حرفه‌ای بودن این کار مشهود است. نکته قابل توجه در مورد این نمایش برایم آن است که تا به حال چنین نقشی بازی نکرده بودم.»

او درباره ویژگی‌های نقش‌اش گفت: «این نقش یک حضور صددرصدی و با تمرکز احتیاج دارد که با راهنمایی و کمک کیومرث مرادی به عنوان کارگردان، این امر میسر شده است. در واقع نقش جوان نیلوفری چیزی است که آدم باید آن را درون خودش پیدا کند و ما‌به‌ازایی در جهان بیرون ندارد.»

او که در این نمایش با بهرام و آذرنگ همبازی است، در مورد همراهی با آنان گفت: «پارتنرهای بسیار خوبی دارم و کار کردن با این گروه برایم بسیار لذت‌بخش است.»

پاکدل در پاسخ به این سئوال که تجربه کار با مرادی چطور است، گفت: «کیومرث مرادی فوق‌العاده است، زیرا باسواد و خلاق است و مهمتر از آن آداب حرفه‌ای بودن را هم می‌داند. تولید یک اثر برای ایشان مانند تولد یک کودک مهم است و به آنچه مخاطب قرار است به عنوان یک اثر ببیند، اهمیت می‌دهد. برای من جای خوشبختی دارد که برای اولین بار با او همکاری می‌کنم و امیدوارم که این همکاری ادامه داشته باشد.»

او درباره پیش‌بینی خود از مواجهه مخاطب با این اثر گفت: «فکر می‌کنم مخاطب با این اثر برخورد خوبی داشته باشد، زیرا در طول این مدتی که کار می‌کنم شاهد این موضوع بوده‌ام که مخاطب با متن‌های عاشقانه بسیار ارتباط برقرار می‌کند و این نمایش به دلیل حضور بازیگران و کارگردان خوب و گروه حرفه‌ای می‌تواند به راحتی مخاطب را جذب کند و شاهد بازخوردهای خوبی نیز باشد.»

«افسون معبد سوخته» تولیدی است از کمپانی تئاتر امید ایران که در آن به ترتیب ورود به صحنه پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ و مهدی پاکدل ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «افسون معبد سوخته» سال 1379 در جشنواره فجر شرکت کرد که جایزه بهترین کارگردانی به کیومرث مرادی و بهترین نمایشنامه به نغمه ثمینی و بهترین بازیگری زن به پانته‌آ بهرام رسید. این نمایش سال 1380 در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرای عموم رفت و با نقدهای مثبت هنرمندان، منتقدان و روزنامه‌نگاران همراه بود.

آخرین نمایش اجرا شده کیومرث مرادی در ایران دو سال پیش به نام «شکلک» در تالار شمس (اکو) به روی صحنه رفت که پانته‌آ بهرام نقش اصلی این نمایش را نیز به عهده داشت.

«افسون معبد سوخته» از 11 مهر ماه ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت و این اولین باری‌ست که کیومرث مرادی در این تماشاخانه اجرا می‌رود.

پیام فروتن طراح صحنه، سارا اسکندری طراح گریم، ندا نصر طراح لباس، آیدین الفت طراح و مهندس صدا، پریا قاسم‌خانی موسیقی، رکسانا بهرام و فواد خراباتی گروه کارگردانی، محمد قدس مدیر تولید و مجری طرح، سیامک زمردی مطلق عکاس، آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط عمومی، محمد رضانژاد مدیر صحنه، سجاد ایرانمنش ساخت تیزر عوامل این نمایش هستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =