تسنیم نوشت:رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۸۰ عمل جراحی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در بیمارستان صحرایی سرآب ذهاب کانون زلزله انجام شد.

 علی مقدمی امروز در دیدار جمعی از پرسنل بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار‌داشت: سپاه پاسداران 10 بیمارستان در مراکز استان‌های سراسر کشور دارد که به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در واقع این بیمارستان‌ها برای مواقع بحران و اضطراری احداث شده‌اند و در حال حاضر نیز خدمات درمانی با‌کیفیت به مردم می‌دهند گفت: اگر در زمان جنگ تحمیلی بیمارستان داشتیم قطعا تعداد شهدا و جانبازان ما بسیار کمتر بود.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان توسط سردار سلیمانی انجام شده و در حال حاضر 16 سال از فعالیت این بیمارستان می‌گذرد افزود: در طول 4 سال گذشته تمام فضاهای این بیمارستان استاندارد‌سازی و به تجهیزات روز دنیا تکمیل شده است.

مقدمی با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های انجام‌شده بین 85 تا 90 درصد مردم از خدمات درمانی در این بیمارستان رضایت‌مندی دارند خاطر‌نشان کرد: نیروی انسانی متخصص و پزشکان خوش‌نامی در بیمارستان فاطمه‌الزهرا‌(س) کرمان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه توجه به محرومین جامعه از حدود 8 سال پیش حرکت خوبی آغاز شده است گفت: تاکنون 16 بیمارستان سیار صحرایی در نقاط محروم سراسر کشور از جمله استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان دایر کرده‌ایم.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با وقوع زلزله کرمانشاه بیمارستان صحرایی در کانون زلزله راه‌اندازی شد افزود: در مدت 4 هفته برپایی این بیمارستان 180 عمل جراحی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در بیمارستان صحرایی سر‌آب ذهاب کانون زلزله انجام شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان نخستین بیمارستانی در استان کرمان بود که مرکز ام‌آر‌آی راه‌اندازی کرد، اظهار داشت: نصب سومین دستگاه ام‌آر‌آی این بیمارستان که از آخرین مدل روز تهیه شده است هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مقدمی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان گفت: از آنجا که نام بیمارستان به نام مبارک حضرت زهرا‌(س) نام‌گذاری شده است به والدینی که نام حضرت فاطمه‌(س) را برای فرزند دختر خود انتخاب کنند یک قطعه پلاک طلا منقش به نام حضرت زهرا‌(س) هدیه می‌شود.

وی از راه‌اندازی صندوق انفاق در بیمارستان خبر داد و افزود: پرسنل و پزشکان این بیمارستان ماهیانه مبلغی از حقوق خود را به این صندوق واریز می‌کنند که برای مداوای بیماران نیازمند هزینه می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =