۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
بست‎نشینی یا فرار رو به جلو؟

فاضل موسوی

این روزها در گیرودار مصیبت غرب کشور، محمود احمدی‌نژاد و حلقه نزدیکانش باز هم توانستند، ساعاتی توجه مردم و رسانه‎ها را به خودشان جلب کنند.

حقوق شهروندی به محمود احمدی‌نژاد و هر فرد دیگری این اجازه را می دهد که از قوه قضاییه دادخواهی کنند و سیستم هم موظف است بر اساس قانون پاسخگو باشد؛ اما احمدی نژاد و تیمش آنقدر به این دولت و مردم بدهکار هستند که جای هیچ حرفی باقی نمی گذارند. این آقایان بهتر است اول فکری به حال بدهکاری‎هایشان بکنند، بعد به دادخواهی بپردازند.

طبق اخباری که  از منابع موثق به من رسیده، 11 حکم قطعی علیه ایشان صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد. حالا سیستم قضایی قانونا او و یارانش را احضار کرده، آنها هم باید بروند و به سیستم قضایی پاسخگو باشند. وقتی از این کار سر باز می‎زنند، می‎توان برداشت کرد که کلا سیستم را قبول ندارند! و گرنه چه ایرادی دارد که در دادگاه حرفشان را بزنند؟

آقای احمدی‎نژاد، الان زمان قاجار نیست که شما و تیمتان راه بست نشینی در حرم عبدالعظیم را در پیش گرفته اید! ما با آن زمان سال ها فاصله داریم و این روش کاملا منسوخ شده است.

امروز به لطف رسانه‎های متعدد مجازی و حقیقی، مردم آگاهی داریم؛ این مسائلی که از سمت احمدی نژاد مطرح می شود اصلا پایه و اساس ندارد. کسی که عضو مجمع تشخیص مصلحت است می تواند بدون جنجال و با رایزنی، انتقادات خود را عنوان کند. البته اگر واقعا تخطی صورت گرفته باشد.

آقای احمدی‎نژاد دوره ریاست جمهوری خودش را فراموش کرده است، هر شخصی انتقادی داشت او تنها جوابی که می داد این بود: «این چیزها اصلا و ابدا در کشور ما وجود ندارد»! حالا که نوبت خودشان رسیده، یحتمل همه دست به دست هم دادند تا علیه ایشان توطئه کنند! آقای احمدی نژاد چیزی عایدتان نمی شود. حکم قطعی دادگاه شما صادر شده است این همه سرو صدا نمی خواهد.

*نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 1
    بست نشینی کار بسیار زیبایی است باید احیا شود و رسانه آن را مخابره کند تا تاثیر آن بیشتر شود