عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس هشتم گفت: طبق اخباری که از منابع موثق به من رسیده، تا کنون 7 حکم قطعی درباره 11هزار میلیارد تومان تخلف مالی شخص احمدی‎نژاد صادر شده است. از این رو بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات.

فاضل موسوی در یادداشتی که در اختیار خبرآنلاین قرار داد، ضمن انتقاد به شیوه اعتراض احمدی نژاد و حلقه یارانش مبنی بر بست نشینی در حرم عبدالعظیم، از بدهکاری های او به مردم و دستگاه قضا سخن گفت و نوشت: احمدی نژاد باید اول فکری به حال بدهکاری اش بکند، بعد به دادخواهی بپردازد!

وی افزود: تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد. سیستم قضایی قانونا او و یارانش را احضار کرده، آنها هم باید بروند و به سیستم قضایی پاسخگو باشند. وقتی از این کار سر باز می‎زنند، می‎توان برداشت کرد که کلا سیستم را قبول ندارند! و گرنه چه ایرادی دارد که در دادگاه حرفشان را بزنند؟ مضاف بر اینکه بنده معتقدم در زمان بروز این تخلفات باید جلوی آنها گرفته می‎شد. وقتی آقای احمدی‌نژاد مرتکب 11 هزار میلیارد تومان تخلف مالی شد باید جلویش را می گرفتند، نه الان که دیگر آهی در بساط ندارد و نمی‎تواند این پول را به بیت المال برگرداند.

او ادامه داد: امروز به لطف رسانه‎های متعدد مجازی و حقیقی، مردم آگاهی داریم؛ این مسائلی که از سمت احمدی نژاد مطرح می شود اصلا پایه و اساس ندارد. کسی که عضو مجمع تشخیص مصلحت است می تواند بدون جنجال و با رایزنی، انتقادات خود را عنوان کند. البته اگر واقعا تخطی صورت گرفته باشد.

یادداشت او را اینجا بخوانید.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =