عملی شدن قول سردار قاسم سلیمانی در نابودی داعش، موضوعی بود که در جلسه امروز مجلس مورد توجه نمایندگان قرار گرفت و با تشکرهای مستمر نمایندگان همراه شد.

به گزارش خبرآنلاين، نقطه آغاز تشكرهاي دنباله‌دار اهالي خانه ملت از حاج قاسم سليماني، با صحبت‌هاي مسعود پزشكيان نائب رئيس مجلس كليد خورد. پزشكيان در بخشي از صحبت‌هاي صبح گاهی خود ضمن تبريك اين پيروزي به رهبر انقلاب و سردار سليماني،‌ اظهار كرد: این پیروزی یک دستاورد بزرگ در ارتباط با توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گری است که در منطقه این گروه تروریستی را ایجاد کرده بودند و ایران توانست مقابل آنها بایستد.برخی کشورها می‌خواستند کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران را وادار کنند در مقابل تروریست‌ها کوتاه بیاید و تسلیم شود اما این اتفاق نیفتاد و ایران و مردم منطقه پیروز میدان بودند.(اينجا)

شادي حاصل از پيروزي بر داعش در نطق‌ها و تذكرهاي نمايندگان نيز مشهود بود، به طوري كه بيشتر اهالي خانه ملت بخش ابتدايي كلامشان را به تشكر از سردار سليماني و تبريك نابودي داعش اختصاص دادند.

نطق‌هايي با چاشني تبريك به سردار سليماني

محمد بيرانوند نماينده مردم خرم آباد و دوره، در قسمتي از نطق ميان دستور خود به موضوع نابودي داعش پرداخت. او با اشاره به پایان سیطره داعش در منطقه، گفت: فتنه 20 سال اخیر بر قلمرو اسلام با همت مردان مرد شکست خورد. لذا لازم می‌دانم پایان جرثومه داعش را به رهبران، مسلمانان و ملت فهیم و همچنین سرداران رشید و شهید مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی تبریک بگویم. در واقع اگر نبود غم زلزله کرمانشاه اکنون شاهد جشن ایرانیان بودیم.

حسینعلی شهریاری نماينده مردم زاهدان نيز در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج توانست با حشد الشعبی در عراق و در سوریه فتنه بزرگ داعش را برهم بزند و با رهبری مرجعیت مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی پرونده این جرثومه‌های فساد را در هم بپیچد.

سيدفاطمه حسيني نماينده مردم تهران نيز در ابتداي نطقش با بيان اينكه «جا دارد به سردار حاج قاسم سليماني به دليل پيروزي حق بر باطل تبريك بگويم»، گريزي به اين موضوع زد.

ارسال نامه تشكر نمايندگان به رهبري

همچنين 206 تن از اهالي خانه ملت، با ارسال نامه‌اي به رهبر انقلاب از سردار سليماني به دليل نابودي داعش تقدير كردند. در بخشي از اين نامه آمده است: «جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه‌سازان، مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی، پاکستانی، افعانستانی و همه دلدادگان و تربیت یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و درس آموختگان مکتب اهل بیت و شهادت از اقصی نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه ناظم سلطه، نه تنها رویای ولیده‌های شیطانی آمریکا، سعودی و صهیونیسم بین‌الملل را مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بی‌تعدیل و بر باد دادند، بلکه آنان را منهدم و نابود کردند. به ویژه سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی، حاج قاسم سلیمانی اعلام نماییم.»(اينجا)

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =