خطیب این هفته نماز جمه تهران گفت: عیاش زمان سعوی همه چیز دارد، حمایت اروپا، آمریکا و پول و اسلحه دارد و در این چند سال این همه جور جنایتی مرتکب شده و چیزی گیرش نیامده، اما پیروزی از آن مردم یمن خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، حجت‌الاسلام و المسلیمن کاظم صدیقی خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران در خطبه دوم امروز خود، به سقوط حاکمیت داعش در منطقه اشاره و آن را نصرت الهی برای مجاهدان و ولایت‌مداران توصیف کرد و گفت: درواقع این شکست، شکست ذلت‌بار مادر ناپاک داعش، شکست صهونیزم بین‌الملل، استکبار آمریکا و اسرائیل بود. عجب بدمادری هستند و بد تخمی را در رحم عربستان و مزدوران دیگرشان کاشتند و عجب بدثمری بود که در عالم بشریت با ایجاد تشویش، ناآرامی و ناامنی ایجاد کردند. خوابی را که برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی ما دیده بودند عملی نشد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*{با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ‌های 33، 6 و 51 روزه از مقاومت حزب‌الله لبنان } طعم تلخ این شکست استخوان‌های استکبار را تخت تاثیر قرار داد، اینها وقتی دیدند نقشه‌های دیرینه‌اشان نقش بر آب می‌شود توطئه‌های مختلفی را در دستور کار قرار دادند. اینها خیال می‌کنند با انقلاب اسلامی طرف هستند و لذا اسلام‌هراسی و ایران هراسی می‌کنند.

*{ با یادآوری جنایت‌های داعش در منطقه } اقسام این جنایت‌ها را سردار اسلام سردار سلیمانی به آموزگاز و رهبر دلبر خودش نوشته بود و این نامه هم تاریخ بود و هم فسلفه تاریخ و هم رمز پیروزی و هم شکست را در این نامه سراسر نورانی که سراسر ادب و تواضع در آن بود را دیدیم؛ یادمان نرفته که رئیس‌جمهور امریکا می‌گفت که این کشور داعش را درست کرده و راست هم می‌گفت اما خودش ادامه دهنده همین راه ناپاک شد.

* عوامل پیروزی مقاومت بر داعش در قدم اول رهبری توام با اخلاص؛ دوم مرجعیت عراق بخصوص حضرت آیت‌الله سیستانی، سوم فرماندهی بی‌بدیل و بی‌یا و عاشقانه و عارفاعه سردار سلیمانی؛ چهارم ایمان و ایثار و شهادت‌طلبی جوانان رشید بسیجی ما بود که از سردار همدانی گرفته تا شهید حججی همه در یک خط جان ناقابلشان را در کف گرفتند و همینطور بسیج مردمی سوریه و حشدالشعبی مقدس و ارتش دلاور سوریه و عراق نقش بی‌بدیلی در این پیروزی داشتند.

* آمریکا روزی عراق را در برابر ما قرار داده بود، امروز هم در صف واحدی در برابرمان دشمنان قدار ایستاده‌اند. این رویه‌ای است که آمدن امام زمان را نوید می‌دهد و می‌رود که امان زمان را بر راس امور حاکم جهان قرار دهد.

* یمن چیزی جز روحیه بسیجی ندارد اما این جنایت‌کار مزدور و بی‌عرضه و عیاش زمان، سعوی همه چیز دارد، حمایت اروپا، آمریکا و پول و اسلحه دارد و در این چند سال این همه جنایت مرتکب شده و چیزی گیرش نیامده اما پیروزی از آن مردم یمن خواهد بود. چرا که یمن بسیج خدا است و به زودی پیروز خواهد شد.

* این زلزله امتحان بزرگ خدا بود، بلا برای مومن امتحان است که حضور حضرت آقا در این مناطق هم تسلیت بود و هم نکاتی که ایشان مطرح کردند آموزنده بود. در مرحله امداد کار زیاد است، باید خانه‌های مناسب بخصوص کانکس‌های مستحکم ایجاد شود، کمک‌ها مدیریت واحد می‌خواهد.  مشکلات هنوز زیاد است مردم  گرفتار هستند؛ بانوان طاقت این نوع سرماها را نداشتند و ان‌شاالله کمک‌ها با اخلاص زیاد ادامه داشته باشد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =