تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در چند روز آینده خبر داد.

امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: در چند روز آینده ناو جدید موشک‌انداز «سپر» ساخت کشور در بندرانزالی به آب انداخته می‌شود.
وی افزود: طراحی، سازه بدنی، موتور و تسلیحات نظامی سوار بر این ناو موشک‌انداز جدید، تمام ایرانی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش کشور در برقراری امنیت آب‌های داخلی، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه امنیت نفت‌کش‌ها و کشتی‌های تجاری ایران در مبادلات تجاری در آب‌های آزاد را برقرار می‌کند.
همچنین آیت‌الله نورمفیدی در این دیدار طی سخنانی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای مجموعه نیروی دریایی ارتش، به‌ویژه امیر دریادار خانزادی فرمانده جدید این نیرو، گفت: اگر نیروی دریایی ارتش امروز را با نیروی دریایی ارتش سال‌های اول انقلاب مقایسه کنیم، تفاوت بسیاری را شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: باید این تفاوت‌ها و این توانمندی‌ها با زبان ساده و قابل فهم برای مردم تبیین شود، چراکه موجب ارتقای سطح امید و مقاومت آنها خواهد شد و این بسیار مهم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در پایان، پیشنهاد بررسی شرایط استقرار نیروی دریایی ارتش در استان گلستان را با امیر دریادار خانزادی فرمانده این نیرو، مطرح کرد.

27215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730623

برچسب‌ها