پایان عملیات حج تمتع فرودگاه اصفهان در سال ۹۶

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات حج تمتع ۹۶ در این فرودگاه خبر داد و گفت: عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان ۲۴ شهریور به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نقل ازروابط‌عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، حسن امجدی با بیان اینکه پروازهای بازگشت حجاج از 15 شهریور ماه آغاز شده بود، اظهار داشت: در این مدت 6 هزار و 365 زائر سرزمین وحی، با 24 پرواز در قالب 44 کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری وارد فرودگاه اصفهان شدند .

وی افزود: علاوه بر بسیج کارکنان فرودگاه استان اصفهان در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی برای خدمت رسانی به حجاج‌، با تشکیل کمیته حج با مشارکت تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از جمله پلیس فرودگاه، گذرنامه‌، ناجا، اورژانس، قرنطینه، گمرک، حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و... نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات اقدام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مورد می‌توان به افزایش کارکنان مدیریت ترمینال (شیف ویژه عملیات حج)، برقراری شیفت فنی ومهندسی برای آماده نگه داشتن تجهیزات و تسمه نقاله‌ها و شیفت الکترونیک برای آماده نگه داشتن دستگاه‌های کمک بازرسی وهمچنین افزایش تعداد گیت‌های خروجی، نوسازی و افزایش تعداد چرخ دستی‌ها و استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار در محوطه پارکینگ موقت، افزایش ظرفیت پارکینگ فرودگاه، نصب تابلوهای راهنما در محوطه ترمینال خارجی و تجهیز سالن مستقبلین و...اشاره کرد.

وی ضمن اعلام رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج بیت‌الله الحرام و قدردانی از تمام عوامل دست اندرکار گفت: در این مدت تمام سازمان‌ها با آمادگی کامل وافزایش کارکنان برای تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب اقدام کردند. پلیس فرودگاه 75 درصد، ایران ایر و گذرنامه ناجا 25 درصد و قرنطینه مستقر در فرودگاه 100 درصد افزایش نیرو داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =