هر چند دیروز قیمت دلار در بازار آزاد با نوسان هایی جدی روبرو بود به طوری که دامنه تغییر قیمت به بازارهای موازی و مجاور نیز کشیده شد اما امروز فضایی آرامتر بر بازار حاکم شد .

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که بهای دلار کاهشی قابل توجه را نسبت به دیروز شاهد بود و هر دلار به قیمت 4555 تا 4620  تومان معامله می شد اما بهای سکه در بازار با رشدی فزاینده همراه بود . قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 538 هزار تومان رسید که افزایشی در حدود 10 هزار تومان را نشان می دهد.

 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم اما در این دوره زمانی یک میلیون و 479 هزار تومان فروخته شد.

 بر اساس این گزارش ربع سکه و نیم سکه نیز به قیمت 750 هزار تومان و 449 هزار تومان معامله شدند.هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز تهران 144 هزار و 900 تومان قیمت دارد که کاهشی اندک را نسبت به دیروز نشان می دهد.

 خبرهای رسیده از بازار ارز اما حکایت از آن دارد که با صحبت های دیشب رییس جمهور و اقدامات صورت گرفته بر ای مدیریت بازار ارز و تامین ارز مورد نیاز بازار ، سایه ناآرامی فعلا از سر بازار کم شده و در صورت تداوم این روند می توان امید داشت که وعده سیف در خصوص کاهش نرخ دلار در ماه های پایانی سال محقق شود .

در معاملات بازار آزاد تهران، قیمت دلار نقدی به ۴۶۵۰ تومان رسید. گزارش های رسیده نشان می دهد میانگین نرخ صرافی ها ۴۵۴۷ تومان بوده است.

در بازار تهران هر پوند ۶۴۸۰ تومان، هر درهم امارات ۱۲۵۹ تومان و هر لیر ترکیه ۱۲۵۳ تومان معامله می شود.جدول زیر آخرین قیمت دلار، طلا و سکه را در بازار نشان می دهد.

 

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    1 31
    دورد بر دولتمردان و مسئولین متعهد نصر من الله و فتح القریب
    • رضا GB ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
      9 0
      منفی های عالی متعالی
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    11 1
    ارام گرفتن به درد خودشون میخوره باید برگرده به ۳۸۵۰ تومن
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    9 0
    البته با بستن ساتنا
  • نظم ده A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    تب دلار خواهد خوابید