کنسول افتخاری لیتوانی از برقراری پرواز مستقیم بین ایران و لیتوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن کریمی طبسی در مراسم معرفی نماینده افتخاری کنسولگری لیتوانی گفت: انشالله به زودی شاهد برقراری پرواز مستقیم بین ایران و لیتوانی، تشکیل کمیسیون‌های مشترک اقتصادی و خواهر خواندگی مشهد و ویلنوس پایتخت لیتوانی باشیم.

وی افزود: ظرفیت های کم شناخته شده و ناشناخته بسیاری بین دو کشور وجود دارد که امیدواریم با افتتاح سفارت لیتوانی در تهران و سفارت ایران در لیتوانی از این ظرفیت ها استفاده و خلا های موجود برطرف شود.

کریمی طبسی گفت: این مهم با همکاری و حمایت بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و تجاری دو طرف محقق خواهد شد.

سفیر آکرودیته لیتوانی در تهران در این مراسم با معرفی محسن کریمی طبسی به عنوان کنسول افتخاری این کشور در ایران از تلاش های ایران در گسترش همکاری های دو جانبه تقدیر کرد و گفت با معرفی کنسول افتخاری در تهران این همکاری ها گسترش می یابد.

اودریوس بروزگا یادآور شد: از طریق گسترش روابط می‌توانیم از امکاناتی که به صورت دیپلماتیک از ایران دریافت می‌کنیم برای توسعه روابط بهره مند شویم.

وی ادامه داد: من هر سال بیش از یک بار به ایران می آمدم اما از این به بعد کنسول افتخاری در تهران داریم و روابط دو کشور گسترش می یابد.

سفیر آکرودیته لیتوانی در تهران همچنین با تاکید بر توسعه توریسم بین دو کشور گفت: ما منتظر هستیم که وزیر خارجه ایران و هیات مربوطه در این زمینه توجه لازم را داشته و به لیتوانی بیایند و گفت و گوهای که در تهران آغاز شده در لیتوانی ادامه یابد.

52312

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =