تسنیم نوشت: در حالی که مرجع قضایی فردی که در مجموعه برج میلاد خودکشی کرده را نگهبان اعلام کرده، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران او را مدیرشب برج میلاد معرفی کرده است.

صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از خودکشی یکی از کارکنان برج میلاد در این مجموعه بود.

در حالی که برخی خبرهای غیررسمی حاکی از این بود که فردی که خودکشی کرده یکی از مدیران شبِ برج میلاد بوده است اما قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد این فرد نگهبان طبقه همکف برج میلاد بوده است.

شهریاری همچنین اعلام کرد که این نگهبان وصیت نامه‌ای نوشته بود که مشکلات مالی اش را علت خودکشی اعلام کرده است.

اما در سوی دیگر ماجرا علاوه بر کانال‌های خبری، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران نیز در اطلاعیه‌ای که در این زمینه صادر کرده اعلام کرده است که ساعت 12 روز گذشته حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد خودکشی در برج میلاد ماموران کلانتری 137 نصر سریعا در محل حاضر شدند.

در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فرد متوفی 58 ساله مدیر شیفت شب برج بوده که در داخل دفتر کارش واقع در سایت نمایشگاه جنب مجموعه برج میلاد به شکل حلق آویز کردن خود با طناب از چهارچوب در خودکشی کرده بود.

موضوع به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی اطلاع داده شد و تیم بررسی صحنه جرم نیز در محل حضور یافت. علت و انگیزه این اقدام در دست بررسی است که نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

با وجود این اختلاف‌نظر،‌ به نظر می‌رسد بهترین مرجع درباره هویت این فرد، شهرداری تهران یا مدیریت برج میلاد است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =