اقدام پسندیده معلم سنندجی در ترویج فرهنگ مطالعه

معلم سنندجی در اقدامی پسندیده و قابل تقدیر گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در منطقه حاشیه ای نایسر سنندج برداشته است.

رئیس کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج با اعلام این خبر در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: آقای خالد قادرمرزی معلم دلسوز دبیرستان متوسطه اول شهید رحمانی نایسر با همکاری کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج به طور مستمر به توزیع کتاب در میان دانش آموزان این دبیرستان اقدام می کند.
فریبا روحانی عنوان کرد: این معلم هر ماه تعداد 60 عنوان کتاب با موضوعات متنوع از کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج به امانت می گیرد و آن را در میان دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه دبیرستان شهید رحمانی سنندج که در منطقه حاشیه ای نایسر واقع است توزیع می کند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه نایسر سنندج با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر فاقد کتابخانه عمومی است این اقدام می تواند گامی قابل تحسین برای ارتقای سطح دسترسی دانش آموزان به کتاب های غیر درسی باشد.
روحانی تصریح کرد: کتاب هایی که توسط این معلم دلسوز به امانت گرفته می شود پس از پایان مهلت قانونی به کتابخانه عودت داده می شود و دوباره کتاب های جدیدی به امانت گرفته می شود.
رئیس کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج گفت: یکی دیگر ار از اقدامات مفید و سازنده این معلم برگزاری نشست های کتاب خوان مدرسه ای به صورت ماهیانه است که می تواند در جلب توجه دانش اموزان به مطالعه کتاب های غیر درسی بسیار مفید باشد.
وی بیان کرد: با توجه به امکانات کم آموزشی در مدارس حاشیه شهر این امر می تواند گام مؤثری را در ایجاد تقویت و عادت به مطالعه و افزایش موفقیت تحصیلی دانش آموزان ایجاد نماید .
روحانی در پایان اضافه کرد: این کتابخانه در یک سال گذشته بالغ بر 200 جلد کتاب را به دبیرستان شهید رحمانی نایسر سنندج اهدا کرده است.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =