۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
پیام‌رسان سازمانی نستد

وجود ارتباطات سازمانی منسجم، برای پیشبرد اهداف یک سازمان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. چگونگی انجام این ارتباطات در فضای سازمانی و انتخاب بستری مناسب که به‌خوبی پاسخ‌گوی تمام نیازهای یک مجموعه باشد از دغدغه‌های مدیران بوده و هست.

سال‌هاست اغلب افراد برای برقراری ارتباطات تیمی خود در فضای رسمی کسب و کار از سرویس‌های ایمیل استفاده می‌کنند؛ اما نواقص و کاستی‌های موجود در ارتباطات ایمیلی موجب شده تا افراد هم‌زمان با ایمیل، از دیگر ابزارهای ارتباطی پیام‌رسان گفت‌وگومحور نیز بهره گیرند؛ ابزارها و برنامه‌های پیام‌رسانی که شاید حتی برای این نوع از ارتباطات ساخته نشدند و تنها جای‌گزینی برای جبران کمبود یک سرویس کامل مدیریت ارتباط سازمانی هستند.

نستد، نام یک پلتفرم مدیریت ارتباطات سازمانی است. این پیام‌رسان به‌عنوان اولین پیام‌رسان سازمانی در کشور ، امکان طبقه‌بندی و ذخیره‌سازی اطلاعات، برقراری ارتباطات تعاملی و پیاده‌سازی چارت سازمانی را فراهم می‌کند.
نستد با شعار «جای‌گذاری صحیح ارتباطات»، بستری دقیق و منسجم را برای ارتباطات سازمانی مهیا می‌کند. در دنیایی که سرعت تکنولوژی و تغییرات آن، روزبه‌روز بیشتر می‌شود؛ این سرویس، سرعت ایجاد هماهنگی‌ بین دپارتمان‌های مختلف یک سازمان را افزایش می‌دهد. هم‌چنین با تسهیل روند پیچیده‌ی ارتباطات، هم‌زمان با افزایش بهره‌وری، موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.
پیام‌رسان سازمانی نستد به شما به‌عنوان یک مدیر امکان می‌دهد که در فضایی چندلایه، ارتباطات سازمانی خودتان با کارمندان درون سازمان و مشتریان بیرون از سازمان را مدیریت و کنترل کنید. از مزایای داشتن یک ایمیل سازمانی برخوردار شوید و از خارج از نستد، ایمیل دریافت و ارسال کنید و به‌جای ریپلای کردن‌های پی‌در‌پی برای پیگیری یک مسئله، به‌شکلی جذاب درلحظه، روی پست‌هایتان نظر بدهید. برای بخش‌های مختلف سازمان، فضاهایی با نام Place بسازید و ارتباطات هر گروه را تفکیک کنید. فایل‌هایتان را با اشخاص درون و بیرون از نستد با هر فرمتی به‌اشتراک بگذارید و تمام داده‌هایتان را ذخیره و آرشیو کنید تا درصورت نیاز، به‌راحتی به همه‌ی آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم‌چنین پلتفرم نستد، نیاز شما به یک برنامه‌ی مدیریت کارها را نیز برطرف می‌کند و به راحتی می‌توانید به اعضای تیم خود وظایفی محول کنید و در جریان چگونگی انجام کارها و تاریخ سررسید آن‌ها قرار بگیرید.

 

مدیریت و کنترل ارتباطات، ذخیره‌ی امن اطلاعات
شاید بتوان گفت دو امتیاز بزرگ پیام‌رسان سازمانی نستد در مدیریت و کنترل ارتباطات مجموعه‌ی شما این است که ذخیره‌سازی اطلاعات شما بسته به نوع نیازتان به دو صورت امکان‌پذیر است: ذخیره‌سازی روی سرویس‌های ابری و یا سرورهای سازمانی؛ مورد دوم قابلیت دریافت نستد روی نسخه‌‌های اپلیکیشن موبایل، به هردو شکل اندروید و ios است که به شما امکان می‌دهد تا امور کاری‌تان را از هر نقطه‌ای مدیریت و کنترل کنید و درلحظه در جریان روند کارها و پیشرفت پروژه‌های خود باشید.
کنار هم قرارگرفتن تمام این امکانات در یک پلتفرم پیام‌رسان ایرانی با هدفی بزرگ و درسطح جهانی، فرصت منحصربه‌فردی‌ست که امکان مدیریت و کنترل ارتباطات سازمانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
با نستد ارتباطات خود را در جای درست قرار دهید...

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748618