مهر نوشت: ترافیک در جاده کرج - چالوس پرحجم گزارش شده است.

در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

 سرهنگ سیاوش محبی با بیان این که به منظور تخلیه بار ترافیکی، محور هراز یک طرفه خواهد شد، اظهار داشت: محور هراز از ساعت ۱۷ امروز جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه ۳۱ تیرماه از مسیر شمال به جنوب یک طرفه می شود و حرکت خودروها از مشاء به سوی آمل ممنوع است.

وی با تشریح اوضاع جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران گفت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) و نیز سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ترافیک عادی و روان در جریان است و اوضاع جوی نیز عادی است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به پایان تعطیلات آخر هفته و بازگشت عده ای مسافرانی که به شمال کشور سفر کرده اند، اضافه کرد: از رانندگان عزیز تقاضا دارم برای جلوگیری از معطل شدن در محورهای مواصلاتی و ترافیک سنگین، بازگشت سفر خود را طوری برنامه ریزی کنند، که با کمترین ترافیک مواجه شوند.

وی گفت: عزیزان می توانند با پیگیری اخبار ترافیکی از اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی آگاه شده و با آگاهی اقدام به بازگشت از سفر کنند.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =