استقلال توانست از سد نساجی قائمشهر بگذرد و به مرحله بعدی جام حذفی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، عصر جمعه تیم های استقلال تهران و نساجی قائمشهر در حضور پر شور هواداران تیم مهمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2-1 استقلال به پایان رسید.

بازی تحت تاثیر حضور پر تعداد تیم نساجی شروع شد اما این استقلال بود که نمایش بهتری از خود ارائه داد و حتی در دقایق ابتدایی هم تیر دروازه نساجی را به لرزه درآورد.

در دقیقه 28 اشتباه مدافعین نساجی،فرشید اسماعیلی را با دروازه بان این تیم تک به تک کرد تا این هافبک تکنیکی به آسانی از روشنگر بگذرد و دروازه مهمان را باز کند تا نیمه اول با همین تک گل پایان یابد.

نیمه دوم هم با برتری استقلال آغاز شد. اولین اتفاق مهم نیمه دوم اخراج مهدی پاشازاده از کنار خط در دقیقه 57 بود. درست دو دقیقه بعد از این اتفاق، استقلال توسط علی قربانی به گل دوم رسید تا حاشیه امنیت خوبی برای تیم شفر ایجاد شود. با این حال نساجی که از حمایت قابل توجه هواداران خود بهره می برد، توانست در دقیقه 71 با ضربه محمد اوسانی به گل اول برسد و اختلاف را کاهش دهد. بازی پس از گل نساجی متعادل دنبال شد و اتفاق خاصی را به خود ندید تا درنهایت استقلال با کسب این برد ارزشمند هم بتواند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد و هم با روحیه بالایی پا به دربی هشتاد و پنجم بگذارد.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =