سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم، گفت: تعداد بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مباحث مختلفی همچون نظارت بر مباحث ایمنی کارگاه های ساختمانی برای جلوگیری از حوادث ناشی از کار و همچنین جلوگیری از اشتغال غیرقانونی اتباع بیگانه در بخش ساختمان، کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، عباس شیری، شامگاه دوشنبه در انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتوربند استان قم، که با حضور جمع کثیری از کارگران و استادکاران در محل مسجد رضائیه قم برگزار شد، اظهار داشت: از کارگران عزیز می خواهیم که همواره به حضور در اجتماعات مختلف کارگری از جمله انتخابات ها و ... اهتمام داشته باشند چرا که آثار و نتایج مثبت آن برای خود جامعه کارگری خواهد بود.
وی با بیان این که یکی از مهمترین خواسته های جامعه کارگری ایران و قم، جلوگیری و برخورد قانونی با اشتغال غیرقانونی اتباع بیگانه در بخش ساختمان است، گفت: اتباع بیگانه با حضور غیرقانونی خود در بخش ساختمان، موجب بی نظمی و به هم ریختگی در میان کارگران ساختمانی می شوند و از سوی دیگر بازار کار بسیاری از کارگران ایرانی را از بین می برند.
سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم در پایان سخنان خود تصریح کرد: از همراهی مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و به ویژه آقای کاویانی مدیرکل آن تشکر می کنیم، اما انتقادی هم داریم و آن این است که تعداد بازرسان این اداره کل برای مباحث مختلفی همچون نظارت بر مباحث ایمنی کارگاه های ساختمانی برای جلوگیری از حوادث ناشی از کار و همچنین جلوگیری از اشتغال غیرقانونی اتباع بیگانه در بخش ساختمان، کافی نیست و انتظار داریم که اگر خودشان هم نیروی کافی ندارند، تشکل های کارگری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و از ما کمک بگیرند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =