رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: 514 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و روستایی به این استان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، حمیدرضا نصیری زاده صبح امروز در نشست خبری در محل خانه مطبوعات یزد با اشاره به افزایش سهم استانها در لایحه بودجه 97 گفت: سهم استان‌ها در اعتبارات هزینه‌ای از 4.3 درصد به 24.3 درصد در سال 97 افزایش یافته است. همچنانکه این سهم در اعتبارات عمرانی به 30 درصد رسیده و 868 طرح ملی، استانی شده است.
نصیری زاده همچنین به برنامه های دولت برای ایجاد اشتغال و تولید پرداخت و گفت: سه برنامه اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و اشتغال حمایتی ویژه دستگاه های حمایتی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: سهم تسهیلات استان از اشتغال فراگیر 277 میلیارد تومان، سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر 237 میلیارد تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان در ادامه با بیان اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام در دستور کار جدی دولت قرار دارد، گفت: از مجموع بالغ بر 1800 پروژه استان حدود 385 پروژه برای واگذاری شناسایی شده است.
وی گفت: دولت قصد دارد با سرمایه بخش خصوصی، سرمایه گذاری خارجی، تسهیلات صندوق توسعه ملی، بازار سرمایه و... این طرح ها را به بهره برداری برساند.
نصیری زاده گفت: دولت برای تحقق واگذاری ها مشوق هایی نظیر: ارائه تضامین لازم، تغییر کاربری ها، انعطاف در شرایط واگذاری و... را در نظر دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =