معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به پروژه پایانه صادراتی استان، گفت: این پروژه 9 سال است که در استان، روند اجرایی خود را آغاز کرده و البته تاکنون، تکلیف آن نیز معین نشده است؛ به گونه ای که اگر در سال جاری این پروژه فعالیت داشت، می توانست مازاد سیب تولیدی کشور را با ارزش افزوده بالا صادر کرده و یا به صورت مناسبی، انبار کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، با بیان اینکه عده ای به مناسبت ها و شرایط زمانی مختلف، در تلاش برای القای فضای نامطلوب در استان هستند، اظهار کرد: این افراد تلاش دارند تا نشان دهند که مدیریت استان، مخالف سرمایه گذاری و یا حمایت از سرمایه گذاران مختلف است که این موضوع، قویاً تکذیب و رد می ‌شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه این فضا روز به روز در حال تشدید شدن است، افزود: این افراد تعمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند که البته مسئولان استان با همراهی نهادهای مربوطه، این فضا را رصد می‌ کنند.
وی از تمامی نهادها از جمله شهرداری زنجان خواست برای تسریع و کاهش مشکلات حوزه صادرات تلاش کنند و اظهار کرد: تمامی مسئولان استان باید برای به نتیجه رسیدن پروژه های این چنینی، تلاش کرده و به رونق تولید و اشتغال در سطح اقتصاد استان تمرکز نمایند.
نیک سرشت با بیان اینکه باید در چارچوب قوانین، مسائل و مشکلات اقتصادی استان را پیگیری کرد، افزود: باید تعامل و همکاری لازم و مورد نیاز بین مسئولان جهت کاهش مشکلات بخش خصوصی و سرمایه گذاران در استان وجود داشته باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =