رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر نظارت شورای شهر بر دستگاههای دولتی این شهر از وضعیت جذب نیرو در دستگاههای مختلف بخصوص بهزیستی استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،سید هدایت اکبری در جلسه امروز شورای شهر با انتقاد شدید از مدیران سازمان بهزیستی ضمن  برشمردن موارد حق دخالت شورای شهر در جذب نیروی دستگاههی دولتی بیان کرد: سازمان بهزیستی اعلام کرده است برای تکمیل کادر خود به نیرو نیاز دارد نیروها مراجعه کرده اند به آنها گفته شده از تهران نامه بیاورید ،که جوانان بدبخت هم با هزینه های گزاف برای دریافت نامه راهی تهران شدند.
اکبری ادامه داد : آنها می گویند نامه را با هزاران درد و سختی از تهران آورده ایم ،بعد متوجه می شویم که نورچشمی های خودشان را بدون برگزاری آزمون بصورت غیر قانونی جذب کرده اند.

اکبری با تاکید بر اینکه بارها بنا به وظیفه شورا مبنی بر ادای حق شهروندان با مدیران بهزیستی تماس گرفته ایم عنوان کرد : آنها جواب تلفن ها را نمی دهند و یا پیام می دهند در جلسه ایم و یا از دادن درست سر باز می زنند.

وی گفت : الان با این حرکات جوانان ما تحت فشار هستند و ما از دستگاههای نظارتی درخواست داریم که ورود پیدا کنند که صحت و سقم این مباحث چگونه است.

رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد : چرا سازمانهای نظارتی و بازرسی فقط بدنبال این هستند که چنانچه یک شرکت خدماتی شهرداری نیرو جذب کرد ورود پیدا کند که امیدوار هستیم در بقیه موارد نیز حساسیت بخرج داده شود.

سید هدایت اکبری در پایان گفت : به مدیر محترم حراست بهزیستی استان نامه نوشته ایم که اسامی نیروهای جذب شده در سال ۹۶ را به ما اعلام کند چنانچه ترتیب اثر داده نشود رونوشت آن را به استاندار محترم و دستگاههای نظارتی می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =