سایت خانه ملت نوشت:

عوض حیدرپور شهرضائی ، با تأکید بر اینکه تمامی رسانه های جمهوری اسلامی ایران باید با مجوز فعالیت کنند، گفت: چنانچه سایت هایی باشند که بدون مجوز فعالیت می کنند، ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران حق قانونی خود می داند که با آنها برخورد کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: معتقدم سایت هایی که می خواهند در محدوده جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و مطلب منتشر کنند باید حتما مجوزهای لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: از طرفی مرجع اعطای مجوز سایت ها (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) نیز باید نسبت به آن دسته از سایت هایی که اقدام به کسب مجوز کرده و فعالیت های مجاز و قانونی دارند، مساعدت کرده و اقدام به اعطای مجوز کند.

حیدرپور شهرضائی در ادامه در واکنش به شائبه افکنی های برخی افراد مبنی بر تعطیلی سایت های ارزشی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: اتفاقا آن دسته از افرادی که مدعی ارزش مداری هستند و حرکت های ارزشی دارند باید بیش از  دیگران مقید به قانون باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همگی در برابر قانون برابر بوه و اگر وزارت ارشاد سایت ها را ملزم به اخذ مجوز از سوی این وزارتخانه کرده است، تفاوتی میان سایت های ارزشی و دیگر سایت ها وجود ندارد لذا لازم است متدینینی که دل در گروی اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران دارند مقید به نظام و قانون باشند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    1 0
    قانون مداری خودش ارزش است. چطور می توان سایتی که برخلاف قانون رفتار می کند را ارزشی بنامیم؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    1 0
    ارزشی؟؟؟ دروغ تهمت افترا و هتک و فحش ارزشه؟