همایش تخصصی صادرات خرده فروشی صنایع دستی در استان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان از برگزاری همایش تخصصی یک روزه صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی با مشارکت این اداره کل و پست لرستان در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان، غلامرضا سلیمانی هدف از برگزاری این همایش یک روزه را تسریع در خرید و فروش محصولات صنایع دستی و صادرات آنها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این همایش تخصصی در تمام استان‌های کشور برگزار و ۲۰ دی‌ ماه در بیرجند به ‌پایان می‌ رسد افزود: مجری این کمپین شرکت زودل است که دارای چهار نمایندگی در کشورهای مختلف دنیاست و براساس توافق‌های انجام‌شده تمام خدماتی که از سوی این شرکت عرضه می‌شود به‌مدت شش ماه به‌صورت رایگان خواهد بود و هیچ حق عضویتی از هنرمندانی که قصد صادرات محصولات خرده فروشی خود را دارند دریافت نمی‌ شود.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور هم با بیان اینکه فضای مجازی و تجارت الکترونیک یکی از بهترین راه ها است که می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید، فروش و صادرات صنایع‌دستی داشته باشد افزود : با تکیه به تجربه‌های جهانی در استفاده از دنیای مجازی ، وارد این عرصه شدیم و اگر قرار است وارد عرصه رقابت با دنیا شویم ، برای رونق صنایع‌دستی و افزایش سهم فروش و صادرات محصولات این حوزه ، چاره و گریزی جز ورود به دنیای فضای مجازی برای فروش محصولات صنایع‌دستی نداریم.

بهمن نامورمطلق گفت: امیدوارم گامی که امروز برداشته می‌شود و قرار است در سراسر استان‌های کشور این حرکت ادامه داشته باشد، بتواند تجارت ما را پویا و از این روش برای پویایی صادرات صنایع‌دستی به خوبی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است: همایش یک روزه خرده فروشی محصولات صنایع دستی 8 آذرماه امسال از ساعت 9 تا 11 در سالن همایش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان برگزار می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =