باب دیلن در مصاحبه‌ای جدید درباره آهنگ‌هایش و رابطه‌اش با فرانک سیناترا، الویس پریسلی و دیگران لب به سخن گشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنده جایزه نوبل ادبیات در گفت‌وگویی تازه از موضوعات متنوعی سخن گفته و برخی ماجراهای قدیمی را بازگو کرده است. 

این مصاحبه در وب‌سایت باب دیلن منتشر شده است. بیل فلاناگان نویسنده و از مدیران اجرایی پیشین ام‌تی‌وی به درخواست دیلن این مصاحبه را صورت داده است.

دیلن در بخشی از این گفت‌وگو خاطراتش با فرانک سیناترا را مرور کرد. او به یاد می‌آورد که سیناترا یک بار به او گفته بود: «رفیق من و تو چشمانی آبی داریم و اهل آن بالا هستیم... دیگران اهل همین پایین هستند.»

این خواننده ۷۵ ساله برنده نوبل ادبیات سال ۲۰۱۶ که برای دریافت جایزه‌اش در مراسم حضور نیافت، در ادامه گفت: «پیش خودم فکر می‌کردم شاید حق با سیناترا باشد.»

او در بخشی از این گفت‌وگو درباره افرادی مانند لئونارد کوهن، محمدعلی کلی و مرل هگرد که سال گذشته از دنیا رفتند، گفت: «ما مثل برادر و همه در خیابانی یکسان بودیم و در مکانی که آن‌ها پیش از این می‌ایستادند، اکنون فضایی خالی به جا مانده است. این خیابان بدون آن‌ها خلوت و غم‌انگیز است.»

بخشی از این مصاحبه نیز به حضور نیافتن الویس پریسلی در جلسه ضبط آهنگ با دیلن و جرج هریسون اختصاص داشت، دیلن درباره آن رویداد پاسخ داد: «او حضور یافت این ما بودیم که نیامدیم.»

خواننده و ترانه‌سرای سرشناس آمریکایی در این مصاحبه اعلام کرد که از هواداران ایمی واینهوس بود که سال ۲۰۱۱ بر اثر مسمویت الکل در ۲۷ سالگی درگذشت. او درباره واینهوس گفت: «او یکی از آخرین فردگراهای حقیقی این دور و بر بود.»

او در این گفت‌وگو اعلام کرد ۳۱ مارس آلبوم تازه‌ای شامل سه دیسک با عنوان «تریپلیکت» روانه بازار موسیقی خواهد کرد و از علاقه‌اش به گروه راک استریوفونیکس و آلبوم سال ۲۰۱۲ ایگی پاپ سخن گفت.

منبع:‌ آسوشیتدپرس/ ۲۳ مارس

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    1 0
    بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدیم. سیناترا هم همچین بیراه نمیگفت