تسنیم به نقل از مدیرکل فرودگاه‌ شهید بهشتی اصفهان نوشت: پروازهای اصفهان به ازمیر توسط شرکت هواپیمایی پگاسوس با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از امروز یک شهریورماه تا ۲۹ شهریورماه سال‌جاری به صورت هفتگی انجام می‌شود.

حسن امجدی  پیرامون نخستین پرواز اصفهان به ازمیر از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اظهار داشت: با توجه به تاریخچه پروازهای اصفهان به ترکیه در هفته، هر روز پرواز اصفهان به استانبول برقرار است و برای اصفهان به آدنا نیز هر هفته 2 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا با توجه به درخواست‌ شرکت هواپیمایی مذکور تصمیم بر برقراری پرواز اصفهان به ازمیر گرفته شد و نخستین پرواز نیز از صبح امروز تا مدت محدودی به صورت هفتگی از فرودگاه شهید بهشتی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به جزئیات این پرواز تصریح کرد: پروازهای اصفهان به ازمیر توسط شرکت هواپیمایی پگاسوس با هواپیمای بوئینگ 737 از نخستین روز از شهریور تا 29شهریورماه سال جاری به صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی درباره پروازهای اصفهان به ازمیر پس از تاریخ مذکور بیان کرد: پس از پایان تاریخ اعلام شده در صورتی که درخواست‌ها برای این پرواز مانند گذشته ادامه داشته باشد، برای بار دیگر تمدید می‌شود.

امجدی خاطرنشان کرد: پرواز بوئینگ 737 با ظرفیت 180 نفر در ساعت 5:15 صبح امروز از ازمیر وارد فرودگاه اصفهان شد و ساعت 6:25 اصفهان را به مقصد ازمیر ترک کرد.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =