ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امروز فضای جهانی به نفع ایران است، گفت: تنها به نابخردی ترامپ نباید توجه کرد، چرا که در پشت‌پرده سخنان ترامپ برنامه‌ریزانی وجود دارد که باید مسئولان کشور در مورد توطئه‌های جدید آمریکا هوشیار باشند.

سردار سرلشکر محسن رضایی در یادواره 257 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان (عج) نیروی زمین سپاه در استان های قم، مرکزی، کرمان و قزوین در شهر قم، با اشاره به این که امروز با اقدام های آمریکا تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است، افزود: بعد از 12 سال گفت و گوی بین المللی توافقی حاصل شد که اقدام های امروز آمریکا اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی است، امروز همه دنیا آمریکا را مقصر می داند که این فرصت خوبی است و باید از آن استفاده کرد.

وی رفع تردید از مسئولان کشور را از جمله دیگر دستاوردهای برجام دانست و گفت: برخی مشکل اصلی جمهوری اسلامی را ارتباط برقرار نکردن با آمریکا معرفی می کردند که برجام نشان داد این چنین نیست و ارتباط با آمریکا نه تنها ایران را بهشت نمی کند، بلکه آسیب های فراوانی دارد.

رضایی اظهار کرد: عصبانیت ترامپ ناشی از نفوذ ایران در منطقه، تنگ شدن محاصره متحدان آمریکا از جمله اسرائیل و عربستان و نیز قدرت موشکی جمهوری اسلامی است که به مقام های آمریکایی می گوییم از ما عصبانی باش و از این عصیبانیت بمیر.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا، افزود: ترامپ غلط کرد که علیه ملت ایران این طور صحبت کرد؛ ملت ایران به فضل خدا چنان سیلی به گوش آنها خواهد زد که به گذشتگان آن ها چنین سیلی نزده است.

وی هیاهوی مسئولان آمریکا را برای ترساندن و عقب راندن ملت و مسئولان کشور دانست و تاکید کرد: عصبانیت و ناامیدی، 2 مساله ای بود که در سخنرانی ترامپ و سندی که همزمان با این سخنرانی توسط کاخ سفید منتشر شد به خوبی دیده می شود.

سردار رضایی ترامپ را ابله دانست و اضافه کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت ها در آمریکا تا رئیس جمهور کنونی آن، تاکنون هیچ رجل سیاسی آمریکایی از عبارت جعلی «خلیج عربی» استفاده نکرده بود و این در حالی است که بر قبرهای سربازان آمریکایی کشته شده در خلیج فارس نیز نام خلیج فارس نقش بسته است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    4 0
    عزیزم، شما هم که داری شبیه ایشون حرف میزنی.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    4 0
    یک فرمانده جوانمردانه حرف میزند هرگز فحاشی نمیکند. اقای شما دهنت را که باز میکنی روی ان کنترل نداری. مثل سردار سلیمانی باش با ان همه موفقیت کم حرف میزند و بسیار سنجیده میگویدو فحاشی نمیکند