مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال وبختیاری از برپایی پانل پژوهش محور در مراکز کانون استان طی هفته ی پژوهش خبر داد.

فرزاد رحیمی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین  اجرای طرح دیواری، معرفی کتاب، معرفی آثار پژوهشی و... را از برپایی این پانل ها عنوان کرد و افزود: آثار پژوهشی نوجوانان مرکز نیز در این کارگاهها به عنوان نمونه های پژوهشی در سطح مراکز کانون نصب خواهد شد.
مدیر کل کانون برگزاری جلسات بحث آزاد و معرفی شخصیتهای نامدار در عرصه ی پژوهش را از جمله برنامه های اجرایی در مراکز کانون استان در این هفته نام برد.
فرزاد رحیمی برپایی نمایشگاههای کتابهای علمی در مراکز کانون را از جمله اقدامات موثر در معرفی کتابهای علمی پژوهشی به کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: فعال کردن پنل های معرفی کتابهای علمی در کنار نمایشگاههای کتاب اقدامی موثر در شناخت و آگاهی این قشر از محتوای کتابهای علمی است.
وی همایش نوجوانان پژوهشگر در مراکز کانون را از جمله فعالیتهای دیگر این هفته نام برد و افزود: بیش از 20 نفر از اعضای نوجوان کانون با راهنمایی 8 مربی فرهنگی در سال جاری با موضوعات متنوع به پژوهش پرداخته اند و تعدادی از آثار صورت گرفته پس از داوری و بررسی در استان به جشنواره پژوهش تهران ارسال شده اند.
مدیر کل کانون برگزاری کارگاههای آموزشي اصول و روش‌هاي تحقيق و انتخاب موضوعات پژوهشی را از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست پژوهش کانون در مرکز فرهنگی هنری سامان با حضور اعضا و مربیان پژوهشگر استان در این هفته یاد کرد.
رحیمی برپایی کارگاههای بحث آزاد را از دیگر برنامه های این هفته دانست و گفت: این کارگاهها با محوریت های انتخاب موضوعات پژوهشی با توجه به علایق و خوواسته های کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
معرفی و تجلیل اعضای برتر در حوزه ی پژوهش و تحقیق مراکز استان نیز از برنامه ها و فعالیتهای تشویقی و انگیزه بخشی این هفته برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود.
گفتنی است کانون با توجه به حضور مخاطبان فعال و کتابخوان در مراکز خود توانسته است قدمهای مثبتی در حوزه ی تحقیق و پژوهش توسط کودکان و نوجوانان بردارد و عنوان های درخشانی در جشنواره های علمی و پژوهشی طی سالهای متوالی کسب نماید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =