ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه ملت تمامی امیدشان به نظامیان ارتش و سپاه است که برای امنیت کشور در حال تلاش و کوشش هستند، گفت: ما برای هرگونه مقابله با داعش چه در عراق، چه در سوریه و چه هرجای دیگری آمادگی کامل داریم.

امیر احمدرضا پوردستان در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بدون شخصیت گذاری و ارزش دادن نمی‌توان کسی را بالا برد، تصریح کرد: فرماندهان باید در جمع یگان‌های خود حاضرشده و باعث انگیزه سربازان، افزایش روحیه و شخصیت گذاری به آن‌ها شوند و با تشویق آن‌ها می‌توانیم سبب رشد و حرکت تمامی سربازان شویم. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز با اشکال متعددی از تهدید روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: ملت تمامی امیدشان به نظامیان ارتش و سپاه است که برای امنیت کشور در حال تلاش و کوشش هستند.

وی در خصوص فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی، افزود: ممکن است این گروهک‌ها شیطنت بکنند اما ما برای مقابله با هر حرکتی آماده هستیم تا در زمان لازم، کار خود را به شکل صحیح انجام دهیم.

پوردستان با اشاره به اینکه امروز ارتش هم از لحاظ نیروی انسانی و هم ادوات و تجهیزات نظامی در آمادگی کامل به سر می‌برد، عنوان کرد: تمرینات و تاکتیک‌های مختلف را انجام داده‌ایم و در کنار اشراف اطلاعاتی آماده هستیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ هم وظیفه حراست از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی کشور را ارتش به‌خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: باتجربه‌ای که امروز ارتش از جنگ تحمیلی به دست آورده به‌خوبی در حال انجام‌وظیفه خود است.

پوردستان بابیان اینکه امروز در دریا با توجه به توانمندی که در ساخت تسلیحات و تجهیزات داریم خارج از آب‌های سرزمینی حتی در اقیانوس هند حاضرشده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذاریم، اظهار کرد: در عرصه هوایی جنگنده‌های بومی ساخته‌شده است، رادارهای تولیدی ساخت داخل به‌گونه‌ای است که در تمامی سطوح هوایی پوشش می‌دهد.

پوردستان در خصوص سخنان ترامپ در سازمان ملل نیز اظهار کرد: وظیفه ارتش رصد تهدیدها، اشراف اطلاعاتی در مرزها، منطقه و فرا منطقه است و متناسب با آن باید ظرفیت‌های دفاعی را در خود ایجاد کند و امروز به این مهم رسیده‌ایم و آمادگی انگشت روی ماشه بودن‌ها وجود دارد و اگر دشمن بخواهد خطایی مرتکب شود قطعاً با پاسخ پشیمان کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور نیروهای ارتش و سپاه در عراق و سوریه برای مقابله با گروه‌های تکفیری، تصریح کرد: مسئولیت اصلی با سپاه پاسداران است و ارتش به‌صورت حضور مستشاری بنا بر نیاز در کنار نیروهای سپاه پاسداران حضور دارد و پشتیبانی می‌کند.

پوردستان با بیان اینکه داعش پدیده‌ای است که استکبار جهانی و کشورهای مرتجع در حال حمایتش هستند، خاطرنشان کرد: احساس ما این است که امروز کشورهایی که ایجادکننده داعش هستند به دنبال کشور ثالثی هستند تا داعش را در آن ساکن کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی نظیر افغانستان، لیبی و برخی کشورهای آسیای میانه را برای این کار نامزد کرده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که محل داعش بعد از سوریه و عراق، کشور پاکستان باشد زیرا هم داعش حضور دارد، هم بخشی از طالبان بیعت کرده‌اند و هم هزینه‌های سنگینی برای جذب نیرو شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما برای هرگونه مقابله با داعش چه در عراق، چه در سوریه و چه هرجای دیگری آمادگی کامل داریم.

هر اشتباه دشمنان آنها را اسیر قدرت جمهوری اسلامی می کند

همچنین مهر نوشت:

سردار علی فدوی صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و زنگ آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شجره طیبه سپاه بیان داشت: برای رسیدن به بهشت باید از فضای مدارس آغاز کنیم و دانش آموزان می توانند با آموختن علم و تربیت معروف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به بهشت تمامی امکانات و شرایط در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است و می توانیم بهترین تصمیم را در راستای رسیدن به معروف و جایگاه تعالی انسانیت برسیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، اظهارداشت: معروف یعنی بهشت و شجره طیبه برای هدایت و راهنمایی و انتخاب راه بهشت از جهنم آماده اند و می توانیم دستورات آنها را در زندگی رومره خودمان به کار بگیریم.

به گفته سردار فدوی، نیروی دریایی سپاه با حضور مقتدرانه در دریا وظیفه تامین امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد تا دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها در امنیت کامل به تحصیل و علم اندوزی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی دریایی سپاه در دریا غیرقابل انکار است و تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار اذعان دارند و دشمنان نظام هر اشتباهی در خلیج فارس کنند اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710246

برچسب‌ها