معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ساماندهی ۲۵۰کیلومتر شبکه توزیع برق فرسوده با کابل خود نگهدار در استان طی ۹ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین ، مهندس محمود محمودی بابیان اینکه تاکنون۱۹۵۰کیلومتر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شده است،افزود: اجرای این طرح، علاوه بر افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی و کاهش تلفات انرژی، افزایش رضایت مندی مشترکین را نیز بدنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه۱۰۵ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی طی ۹ماه سال جاری به شبکه برق استان افزود شده است،تصریح کرد: ۱۷۹ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۷ هزار کیلو ولت آمپر به شبکه های توزیع برق استان اضافه شده است.

 

مهندس محمودی، برنامه ریزی فنی به منظور توسعه و تکمیل سه پست فوق توزیع در استان از طریق شرکت برق منطقه ای باختروافزایش تعداد فیدرهای پست های فوق توزیع ۲۰ / ۶۳ ک.و به میزان ۱۲ فیدر در سراسر استان و برنامه ریزی و پیگیری تامین برق متقاضیان نیاز به شبکه در سراسر استان با اجرای ۶۰ میلیارد ریال طرح تامین برق را از جمله فعالیت های در دست اجرا برشمرد.

 

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ،پیگیری وجمع آوری ۶۰۰ مقاله از سراسر کشورو ارائه مقاله در چهارمین کنفرانس کاربردسامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق، پیگیری مبادله قرارداد برای ۲۶ پروژه تحقیقاتی کاربردی در حوزه توزیع برق واخذ مصوبه ۴۰ عنوان تحقیقاتی برای سال ۹۷ از شرکت توانیر را از اقدامات اجرایی در حوزه تحقیقات عنوان کرد.

 

وی توسعه زیر ساختGIS شرکت با استفاده از برنامه های کاربردی موبایلGIS و همچنین Desktop GIS ،تهیه سیستم جامع و متمرکز جمع آوری اطلاعات GIS مدیریت سرورها و افزایش فوق العاده سرعت استفاده از داده ها در بستر GIS برای اولین بار در کشور و تهیه اولین اپلیکیشن مدیریت کنفرانس ها در کشور و بهره برداری در چهارمین کنفرانس سامانه های اطلاعات مکانی در اراک را از سایر فعالت ها دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =