۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

ایسنا نوشت: فردی که اقدام به سرقت از انبار یکی از بانک‌ها در مرکز شهر کرده بود، بازداشت شد.

جوان 28 ساله‌ای که اقدام به سرقت انبارهای دو بانک در محدوده خیابان سهرودی و مطهری کرده بود، روز گذشته توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد.

این جوان 28 ساله که معتاد به مصرف شیشه است از انبار این بانک دوربین‌های مداربسته و چک پول‌های فاقد اعتبار را سرقت می‌کرد.

پس از دستگیری این فرد مشخص شد که وی چندین مورد سرقت از ادارات و اماکن دولتی را در سابقه‌اش داشته و علاقه زیادی به لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی داشته است.

متهم که رضا نام دارد، معتاد به مصرف شیشه است و علت تمایلش به سرقت را نیز توهمات ناشی از استفاده شیشه اعلام کرده است.

او در این باره گفت: به انبار دو بانک رفته و چک پول‌های فاقد اعتبار و تعدادی دوربین‌های مداربسته را به سرقت برده است.

این فرد ادامه داد: تنها با مادرم زندگی می‌کنم و هدفم از سرقت تامین نیاز مالی نبود چراکه هیچ یک از این اموال را به فروش نرسانده و در خانه‌ام نگهداری می‌کردم.

وی درباره اینکه چرا اقدام به سرقت از بانک و سرقت از اماکن و ادارات دولتی کرده بود، گفت: شیشه مصرف می‌کنم و هربار که این مواد را مصرف می‌کردم، توهم بدی پیدا کرده و حتما باید سرقت می‌کردم. احساس شجاعت زیادی در من ایجاد می‌شد زیرا فکر نمی‌کردم که دستگیر شوم. وارد ادارات شده و لپ‌تاپ و دیگر تجهیزات الکترونیکی را که می‌شد سرقت می‌کردم.

به گفته مسوول پرونده این فرد، متهم در حیات خانه‌اش اقدام به کاشتن مواد مخدر گل کرده بود و علاوه بر استفاده از شیشه از ماده مخدر گل نیز استفاده می‌کرد.

47238

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =