هادی قوامی: ملت باید مجلس را خانه تکانی سیاسی بکنند

نماینده مردم اسفراین گفت:مهمترین کارمجلس نهم برای سال آخر فعالیت کاهش قوانین انبوه و مرتب کردن آن ها و البته حوزه نظارت است که مجلس باید نظارت راقوی کرده و به صورت جدی قوانین زائد را از سر راه کشوربردارد.

 هادی قوامی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص  مهمترین خانه تکانی مجلس شورای اسلامی برای ورود به سال جدید گفت:خانه تکانی انبوه قوانینی که مجلس تولید کرده است می تواند مهمترین اقدام مجلس برای ورود به سال جدید باشد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قوانینی امروز مزاحم هستند افزود: برخی از قوانین  تودر تو شده و بسیار هم انباشت شده اند،مثل خانه ای که در ان وسایل اضافی زیاداست و دردسر ایجاد می کند،باید آن ها را دور ریخت ومرتب کرد.

این عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مرتب کردن و خانه تکانی خانه ملت از انبوه قوانین می تواند از مهمترین کارهای مجلس نهم ما درسال جدید باشد.

قوامی در ادامه با تاکید بر این که مهمترین کارمجلس نهم برای سال آخر فعالیت کاهش قوانین انبوه و مرتب کردن آن ها و البته حوزه نظارت است گفت:مجلس باید نظارت راقوی کرده و به صورت جدی قوانین زائد را از سر راه کشوربردارد.

وی درخصوص خانه تکانی سیاسی مجلس نیز گفت:این راملت باید تکان دهند ودیگر به نمایندگان ارتباط ندارد.

وی افزود:در خصوص خانه تکانی سیاسی باید گفت که این نوع خانه تکانی دست خودشان نیست که برای خودشان تعیین تکلیف کنند.

این نماینده مجلس گفت:انتخاب جهت گیری سیاسی مجلس به مردم بستگی دارد واین انتخاب مردم است که باید یک خانه تکانی درستی انجام دهد کنند تا کسانی به مجلس بیایند و سرنوشت آن ها را در دست بگیرند که کلان نگر باشند.

 وی افزود:نمایندگان مجلس نباید به موضوعات جزئی و حاشیه ای بپردازند و باید خودشان را وقف فعالیت کلان مملکت کنند.

قوامی در پاسخ به این که آیا ایراد مجلس نهم جزئی نگری است گفت:نه تنها این مساله ایراد مهم مجلس نهم است بلکه جنین مشکلی درمجالس گذشته نیز وجود داشته ومجلس هااز این ویژگی و عیب رنج می برند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    7 0
    قبلن هم خانه تکانی کردیم ولی باز برگشتیم خونه ی اول..