بررسی درآمد 4 ماهه شرکت آب منطقه ای لرستان

جلسه ای مبنی بر بررسی درآمد 4 ماهه شرکت آب منطقه ای لرستان با حضور مدیران شهرستان ها ی استان و به ریاست معاون حفاظت و بهره برداری در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نادر مختاری اظهار داشت : روند درآمد رضایت بخش نیست و همین امر باعث شده 70 درصد نسبت به برنامه عملیاتی کاهش داشته باشیم ، که علت آن نبودن یک برنامه ریزی درست و نداشتن آمار و اطلاعات دقیق می باشد .

نادر مختاری خاطر نشان کرد : تقویت و استقرار گروه‌های گشت و بازرسی و تامل و همکاری بیشتر با آنها ، تجهیز چاه‌ها به ابزار اندازه‌گیری هوشمند، ، مدیریت و حفاظت کیفی منابع آب و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، از مهم ترین نکاتی هستند که مدیران ما باید آنها را به بهترین شکل ممکن در دستور و پیگیری کارهای خود قرار دهند .

معاون حفاظت و بهره برداری گفت : در بحث آماربرداری مدیران ، کارشناسان و مشاوران پای کار باید دقت خود را بالا ببرند و جزوات و گزارشات ناقص را تکمیل کنند به همین دلیل امضا کنندگان گزارشات بایددر بروز مشکل پاسخگو باشند .

نادر مختاری افزود : به منظور افزایش بهره وری و حفاظت کمی و کیفی منابع آب و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف آب زیرزمینی شهرستان ها باید طرح احیاء و تعادل بخشی را به بهترین شکل اجراء کنیم .

در ادامه این جلسه مدیر مالی پشتیبانی آب منطقه ای لرستان با بیان این مطلب که مشکلات پیش رو بسیارند و تنها با همدلی و تلاش می توان آنها را از میان برداشت ، گفت : مدیریت در آب منطقه ای با دیگر شرکت ها متفاوت است و نیاز به تلاش و انگیزه بیشتری دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =