نسیم آنلاین نوشت:

معلم بروجردی بر اثر مجروحیت با چاقو درگذشت. رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، با اعلام این خبر گفت: ضارب متواری شده و هم‌اکنون از سوی مراجع انتظامی استان تحت تعقیب است


علی قربانی با تشریح ماجرای روز گذشته دبیرستان حافظی بروجرد گفت: ماجرا از جایی شروع شد که در ابتدا ساعت 11 صبح خبری رسید که یک دانش‌آموز دبیرستانی (اول دبیرستان) با یک چاقو معلم فیزیک خود را سر کلاس درس مجروح کرده است؛ نام این معلم نیز "محسن خشخاشی" است.
او ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، ساعت 10:30 صبح دانش‌آموز ضارب به همراه پدرش برای موجه کردن غیبت او به مدرسه می‌آید. در زمان پیگیری غیبت، پدر دانش‌آموز می‌فهمد که فرزندش در درس فیزیک ضعف دارد؛ زمانی که پدر و دانش‌آموز قصد خارج شدن از مدرسه را داشته‌اند، به یک‌باره تصمیم دانش‌آموز عوض می‌شود و به سر کلاس فیزیک می‌رود.
قربانی گفت: این دانش‌آموز سر کلاس می‌نشیند، معلم فیزیک هم به او می‌گوید که باید برای نشستن سر کلاس از دفتر مدرسه نامه و اجازه بگیرد که در این هنگام دانش‌آموز به یکباره با چاقویی که زیر لباس خود پنهان کرده بود، معلم خود را از ناحیه شاهرگ مصدوم می‌کند و بلافاصله از مدرسه متواری می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در پی این ضربه، معلم مجروح شده و سریعا به بیمارستان منتقل می‌شود، اما از همان ابتدا مرگ مغزی وی مشهود بوده و در نهایت، عصر روز گذشته فوت کرده است.
او گفت: در حال حاضر این دانش‌آموز متواری است و دستگیر نشده، اما مسئولان انتظامی و قضایی به دنبال پیگیری این ماجرا هستند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 125
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    حالا ببینم به این قضیه هم مثل تنبیه بدنی دانش آموزا بها میدن رسانه ها یا این که مسکوت می مونه
    • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      از آب گل آلود ماهیگیری نکنید. اون قضیه تجاوز چند معلم و ناظم به بچه ها رو خیلی رسانه ای کردن مثلا ؟ اون معلم هم که کتک زده بود حقش بود رسانه ای بشه. قاطی نکنید مسایل رو.
    • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      155 7
      حالا اگه تو امریکا این اتفاق افتاده بود الان تمام کانال های صدا و سیما تو اخبارشون چندصد بار پخش می کردن
    • همیشه شعبان یکبار هم رمضان IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      41 66
      در چندسال اخیر که اینترنت و اخبار اینترنتی باب شدن سالی چند بار خبرخودکشی دانش آموزان را بخاطر توهین و تحقیر و تخریب شخصیتی توسط معلمین،ناظمین و مدیران می شنویم. ششم آذر ماه امسال، سالگرد خودکشی امیراحمد قربانی دانش آموز14ساله شیرازی است که بخاطر همراه داشتن موبایل از مدرسه اخراج شدو ازورود به کلاس درس محروم گردید.دانش آموزی که با انضباط 0 و معدل17سال دوم راهنمایی را در همان مدرسهشهیدآوینی به پایان برده بود.حتی خواهش ها و التماس های پدرش نیز برای برگرداندن وی به سرکلاس پذیرفته نشد وسرانجام صبح روز سومی که اجازه ورود به مدرسه به امیراحمد ندادند به خانه رفت و در حالی که تنها بود خود را از چارچوب اتاقش حلق آویز کرد."به کجای این شب تاریک بیاویزم قبای ژنده این جنایت را".همیشه شعبان یکبار رمضان.
    • امید IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      متاسفانه معمان در این مملکت مظلوم ترین قشر جامعه هستند، مشکلات معیشتی فراوان و سختی کار و ... به کنار، تبلیغات منفی آشکارو نهان رسانه ها علیه معلمان نیز بسیار افزایش یافته و در واقع هیچ نهاد یا قانونی برای حمایت از معلمان وجود ندارد. کافی است که معلمی به دانش آموزش دست بزند تا همه سایت ها و تلوزیون و ... بر علیه معلمان موضع بگیرند ولی کشته شدن یک معلم در کلاس که به معنی مرگ دانش و فرهنگ در جامعه است به هیچ انگاشته خواهد شد. نه وزیر و نه هیچ کس دیگری از جو خطرناک بوجود آمده در دبیرستان های پسرانه خبر ندارند و هیچ معلمی خصوصا در مدارس متوسطه کاردانش و فنی امنیت جانی ندارد. لطفا منتشر کنید
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    به به ...... داریم تو چه چیزایی رکورد می زنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    یا خدا داریم به کجامیریم ما
  • مهدی A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    یا خدا
  • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    مطمعنم علت فراتر از این حرف هاست که بعد از دستگیری قاتل مشخص میشه
    • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      مطمئن هستم
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      لطفا در هيچ موضوعي اينقدر با اطمينان صحبت نكنيد .هر علتي هم كه باشد، حتي در صورت اثبات ، مجوز اينگونه اعمال شنيع نميشود.
    • فرزنده یک معلم A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      44 7
      تو چطور این حرف رو میزنی؟ اگر این حرف تو خلاف واقعیت باشه در پیشگاه خدا حاضری جواب بدی؟ یک معلم از لحاظ مادی صفر تا الان میگفتیم نه معلم شغلی معنویه که تو جامعه احترام داره الان میبینیم اون نداره. خدایا من مسلمانم
  • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    473 7
    فـاجـعـه اســت فــاجـعــه..... یه عده دنبال ثابت کردن سونامی سرطان هستن،،، اما خبر ندارن سـونامی بـیـماری های روحـی روانـی خـیـلی وقته زنـگ خـطــرش بـه صـدا در اومــده،،، و ما همچنان بیننده و ناظر هستیم،،، رسانه ها و مسئولان هم که مشکلات اروپا و امریکا واسه شون مهم تره،،، متاسفم
  • رامین IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    301 9
    خدایا چرا ما اینجوری شدیم؟ دانش آموز دبیرستانی به همین راحتی آدم میکشه؟ اونم معلم خودش را؟ خدااا
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    89 7
    بايد ريشه اينگونه كارها شناسايي شود زيرا هر قدر هم بعد از وقوع جرايم برخورد حتي شديد صورت گيرد به اندازه پيشگيري از جرم فايده ندارد. اما متاسفانه در خيلي از موارد مانند اسيدپاشي اخير در اصفهان نوع مواجهه با موضوع مجرمان را جري تر كرده است.متاسفم كه اين خبر را راجع به بروجرد كه هميشه پيشينه فرهنگي پر رنگي داشته شنيدم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    اگر مجازات سنگینی برای حمل چاقو داشتیم یا اگر کسی چاقو کشی می کرد به سختی مجازات میشد، آن دانش آموز میدید افراد بدین علت شدیدا مجازات شده اند، هیچگاه چاقو کشی نمیکرد
    • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      يه حرفي بزن كه با منطق جور در بياد .يعني اگر اين فرد چاقو حمل نكرده بود قتل رخ نميداد. مثلا نميتونست از آبدارخونه اي جايي چاقو پيدا كنه. همه چيز رو با ممنوع كردن نميشه درست كرد. همين الان كه سلاح گرح ممنوعه مگه كم اتفاق افتاده كه يه نفر با اسلحه مرتكب قتل شده. اين راه حل نيست
    • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      74 31
      برادر من با چاقو هم میشه آدم کشت هم میوه پوست گرفت . این هم ایده است شما میدید . تا یه اتفاقی می افته همه به فکر ممنوعیت می افتن . اسید پاشی میشه میگن چرا داشتن اسید جرم نیست ، چاقو کشی میشه میگن چرا حمل چاقو مجازات نداره و ... حتما فردا اگر یکی رو خفه کردن میگن چرا حمل تناب جرم نیست و یا اگر با چوب زدن تو سر کسی کشتنش میکن چرا خرید و فروش دسته بیل آزاده باید براش مجوز حمل صادر بشه .
  • هاله A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    418 8
    من گفتم چرا شبکه خبر از امروز دوباره خبر های کشتار در مدارس آمریکا رو با آب و تاب پخش کرد... پس نگو برای ندید گرفتن تگزاس وطنی بوده
  • فریا A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    فشار عصبی خیلی زیاد شده حتی به بچه ها هم منتقل شده . به حدی که از معلمشون متنفر میشن و چنین کاری میکنن . من خودم دوران دبیرستان از معلم جبر و هندسه ام متنفر بودم و اگه میتونستم حسابی میزدمش .
    • مایل به ممد A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      30 7
      دوران نوجوانی دوران اوج هیجانات عصبیه. ولی متاسفانه هیچکس به فکر سلامت روانی نوجوانان نیست. نه خانواده و نه مسئولین مربوطه. من خودم در این سن به علت یک برخورد تحقیرآمیز به شدت از معلم حرفه و فن متنفر بودم. یک هفت تیر ترقه ای خریدم و سعی کردم تیر واقعی براش درست کنم و معلم را ترور کنم که خوشبختانه موفق نشدم.
  • جواد A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    نظر بنده به عنوان یک دبیر آموزش و پرورش: اولا بسیار ناراحتم برای اتفاقی که افتاده اما جامعۀ ما داره به چه سمتی میره. معلمی که زیر فشار اقتصادی و با وجود همۀ مشکلات با جان و دل نگران وضعیت آموزشی دانش آموز باشه به نظر شما نشان از چیه؟ فرزیندان نسل تازۀ این مملکت چرا باید اینطور باشند؟ این است ارزش معلم؟؟؟؟
    • رضا A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      آب گل آلود و ماهی گیر...
    • حسینی IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      16 14
      آقا رضا اصلا کار خوبی کرده کشته ما که ماهیگیر نیستیمیکم فکر کن
    • خطاب به آقا جواد A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      22 18
      با این کار دانش آموز به هیچ وجه موافق نیستم و باید مجازات بشه اما می خوام بگم گاهی اوقات رفتار معلمین با دانش آموزان بسیار بد و توهین آمیزه حالا تصور کنید دانش آموز نوجوان هم باشه که طوفانی ترین دوره زندگی رو داره می گذرونه.دانش آموز مسئول بدبختی ها و کاستی های زندگی ما معلمین نیستند این یادمون باشه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    اول دبیرستان یعنی چهارده پانزده سال. یعنی در واقع یک کودک.
  • بی نام FR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    انصافا اعدام این جور بچه ها حقشوننه . بچه باشه که باشه . دلیل نمیشه معلم رو بکشه معلم همیشه در برابر قانون های حمایت از دانش آموز کاری از دستش بر نمیاد . اگر چنین اقداماتی هم بشه بچه های دیگه ای پر رو تر میشن و معلم ها رو تهدید میکنن .
    • فاطی A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      26 18
      ظاهراشما خیلی صحنه های اعدام وصحنه های جان دادن یک بیچاره رو دیدی ودوست داری تو هم روح وحشیگری داری خودت خبر نداری
  • از مشهد IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    چرا نمیخواهند باورکنند که دانش اموزان چه چیزهایی که با خودشون نمیارن سر کلاس من بارها شاهد بودم همیشه میگم ما داریم به یک زندان بان در لباس شریف معلمی تبدیل میشیم بعد هی بگید معلما که همیشه تعطیل هستند؟ یک روزبرید اینارو ساکت کنید ببینم میتونید تازه تو خونه باید سوال طرح کنی تصحیح بکنی و نگران ماشین و خودت و... هم باشی
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    103 0
    عجب مملکت گل و بلبلی
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    37 8
    عبارت "به دنبال پیگیری " به لحاظ ادبی درست نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    222 3
    صدا و سیما ول نمیکرد اگه این اتفاق مثلا تو آمریکا افتاده بود.
    • user A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      20 2
      آفرين گل گفتي
  • یک معلم از درمیان IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    125 5
    از آموزش و پرورش ایران بعیدم نیست. همینو کم داشتیم. اینگونه مسایل خودبخود ایجاد نمی شه. وقتی یه مشاورینی داریم که دانش آموز نوجوان بخت برگشته رو تو دفتر مدرسه مشاوره میدن، وقتی مسئول آزمایشگاه یه مدرسه می شه مدیر آموزش و پرورش یه شهرستان، وقتی دبیر تربیت بدنی میشه معاون و وقتی یه دانشجوی دکترای مدیریت میشه معلم جانشین و یک فوق لیسانس روان شناسی میره تو یه روستای دور افتاده آب بابا درس بده و یه سرباز معلم میشه کارشناس مقطع و ..... نباید انتظار بیشتری داشت.
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    133 3
    ملت روانی شدن بخدا. هیچی و هیچکی سر جای خودش نیست.خدا بخیر کنه .
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    95 2
    ملت روان پریش شدن
  • مهسا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    به نظرمن معلم مقصر هستش چون میتونست اجازه بده دانش اموز سرکلاس بشینه ...سطح یادگیری همه که یکی نیست یکی زود میفهمه یکی دیرمیفهمه وظیفه معلم پس چیه؟؟ نمیگم کاردانش اموز درست بود ولی حالا که چی؟ هم خانواده هردوطرف بدبخت شدند سر یه موضوعی که با درایت کامل میشد حل بشه.....؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      81 20
      به سطح يادگيرى چه ربطى داره أصلا خبر رو خوندى؟
    • مرسده IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      16 3
      خانم عزیزی که میفرمایید مقصر معلمه؛که اجازه نداده سر کلاس بشینهوقتی حتی از مقررات ساده ی مدرسه مطلع نیستیچرا اضهار نظر میکنی؟دانش آموزی که اجازه ی خروج از مدرسه رو میگیرهاگر برگرده،مجدد باید از دفتر و مدیر مدرسه برای استفاده از کلاس اجازه بگیره و با یک نامه ی کتبی مبنی برهماهنگ بودن دفتر و کلاس مراجعه کنه؛ضمنا شما که حتی از وظایف معلم چیزی نمیدونین خواهشا درباره ی وظیفه ی دبیر اظهارنظر نفرمایین
    • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      10 2
      هيچ چيزي اين قتل رو توجيه نميكنه
  • پیمان313 IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    به کجا چنین شتابان خدایا زود تر ظهور آقا رو برسون
  • محسن A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    13 18
    ميشه بگيد كدوم دبيرستان بوده؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      10 4
      دبیرستان حافظی بروجرد قتل اتفاق افتاده.
  • رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    سلام اولا بسیار از شنیدن این خبر متاسف شدم واین بسیار نگران کننده است ولی باید بگویم متاسفانه اکثر معلمین نحوه برخوردصحیح با دانش آموزان را ندارند وثانیا این خبر را در فضای مجازی قرار ندهید جون بد آموزی دارد.
  • بهلول IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    55 5
    چشم تمام مسئولین روشن
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    61 17
    طفلی معلم بیچاره واقعا آدم متاثر میشه
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    آفرین بر تدبیر و امید
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    28 3
    وای بر ما باید الان با این فجایع مقابله کرد . الان نه فردا
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    10 39
    فکر کنم این همون اسید پاشه باشه
  • بی نام EU ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    17 27
    دانش آموز اول دبیرستانی یعنی بین 14 تا 15 سال سن.چون زیر 15 سال سن داره طبق قانون به خاطر قتل عمد در این سن به مجازات قصاص محکوم نمی شود و فقط باید دیه کامل یک انسان بپردازد و تا 18 سالگی در کانون اصلاح و تربیت ویژه نوجوانان زندگی کند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    73 15
    قطعا پدر این دانش آموز خیلی تو این قضیه مقصره. نه به خاطر تربیت بچه ای که چاقو میکشه بلکه احتمالا انقد سخت گرفته به این بچه که چرا درس نمیخونی و چرا فیزیک کم شدی؟ که این دانش آموز ترجیج داده قتل کنه تا با پدرش سر و کله بزنه چقد ساده واسه یه درس تو دبیرستان زندگی دو تا خانواده تباه شد اون دانش آموز میتونست شاید کارگر خوبی بشه و تو زندگیش موفق بشه. نیازی هم به دونستن فیزیک تو تمام زندگیش پیدا نمیکرد.
  • ایرانی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    جز حیرت و تاسف چی میشه گفت
  • شاگرد این معلم مرحوم IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    سلام قرار شده اعضای بدنش اهدا بشه این رو هم درج کنید در خبر لطفا
    • بی نام DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      38 0
      خودتون درج کردین دیگه
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      61 12
      واقعا از شخص بزرگی چون استاد خشخاشی باید چنین انتظاری داشت....روحش شاد...خیلی زود از میان رفتند
  • احمد A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    234 4
    راي اگه روزي كه اين اتفاق تكدر امريكا مي افتاد تمام پخش هاي خبري پوشش ميدادند
    • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      112 4
      تلویزیون خبر فوری می داد/
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      68 3
      دقیقا
  • مهدیه A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    57 6
    بیچاره این نطام اموزشی چند وقته دیگه با اسلحه میان سر وقت معلم که چرا نمره کم داده بهشون ما یا ازینور میفتیم یا ازونور یا معلم دیکتاتور مطلق میشه یا دانش اموز سالار مدیر ومعلم
  • فرهاد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    17 6
    دانش آموز نبوده جنگ ستیز بوده
  • ناشناس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    37 3
    این هم بر خورد دانش آموز با معلم خود .قبلا کی دانش آموز جرئت بد رفتاری داشت.
  • امیررضا A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    106 2
    اگه امریکا بود که الان صدا وسیما و بخصوص 8.30 می ترکوندن.ببینیم امشب حتی یه اشاره خشک و خالی می کنن؟
  • بی نام EU ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    معلم هم معلم های قدیم جای پدر و مارد بودند از بس مهربون و انسان بودند
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    94 41
    دبیرهای دبیرستان پسرانه باید خیلی دست به عصا صحبت کنند به پسران نوجوان نمیشه گفت بالای چشمتان ابروست. متاسفم .
    • علی A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      5 2
      اقای عزیز یا بچه ای یا آزمونهای قدیم درس نخواندی. حرف منطقی بزن معلم های قدیم اونقدر بچه ها را تنبیه میکردند که تا 80سال بعد هنوز بنده خدا از معلم می ترسید چون دولت پشتیبان معلم بود حقوقش هم سه برابر کارگران بوده
  • بی نام RO ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    30 2
    واقعا متاسفم
  • بی نام US ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    97 1
    ببینیم بیست و سی هم میگه یا جیکش درنمیاد.الان آمریکا بود هر بخش خبری یکبار و شبکه خبر هم خبر فوری میزد و خلاصه الان گوشمون کر شده بود.
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    47 0
    آینده سازان مملکت
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    76 15
    این نتیجه بی توجهی مسئولین به آموزش و پرورش است معلمین جز خدا هیچ پناهی ندارند یک ناظم دانش آموزی را بخاطر بی ادبی تنبیه کرده بود بیچاره را مجبور کردند در برنامه سراسری 20:30 عذر خواهی کند واصلا به فکر آبروی معلم و آموزش و پرورش نبودند شخصی به خاطر درگیری خیابانی کشته شد ظرف مدت دو ماه قاتل قصاص شد ببینیم با قاتل این معلم بی پناه چکار می کنید؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    59 7
    اینم از ارزش و قرب معلمان
  • saeed IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    80 9
    الان حراست آموزش و پرورش چیکار میخواد بکنه ؟ فقط زورشون به معلمها میرسه؟ نکنه فردا به خانواده معلم مقتول فشار بیاره که رضایت بدن ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    69 19
    خاک عالم به سر یه همچین جوونی که معلم خودشو میکشه، خاااک...
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    کار این دانش آموز قابل توجیه نیست ولی هیچ معلمی حق ندارد دانش آموزی که سرکار مزاحمت ایجاد نمیکند از کلاس بیرون کند یا اون را جلوی دیگران تحقیر کنه هنوز این فرهنگ در آموزش ما جا نیافتاده.
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      55 29
      پ نه پ بیاد بابت مزاحمت سر کلاس ازش تشکر هم بکنه ؟
    • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      31 13
      به نظر من مشکل اصلی تحقیرست که موجب میشه دانش اموز در اینده هم بخاطر این تحقیرها حساب پس دهد
    • احسان A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      19 5
      پس باید چیکارش کنه؟ بگه راحت باش هر کاری میخای بکن عجبا
    • انا RO ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      30 7
      تحقیر چیه بابا دیر رفته سرکلاس معلم بهش گفته برو از دفتر نامه بیار که دیر کردنت موجه باشه این تحقیره ؟؟؟ حالا این شازده پسر چون قبلش تو دفتر به باباش گفتن تو درس فیزیک ضعیفه کینه معلم فیزیک رو داشته زده بدبخت رو کشته .. به جای این حرفها به این فکر کن که چرا اصلا یه دانش اموز 1516 ساله چاقو تو جیبش بوده والا ازین بعد معلمها باید مجهز به سپر و کلاه خود و شوکر باید برن مدرسه خخخخخ
  • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    138 6
    احتمالا بعدها دانش آموز اعتراف میکنه تحت تأثیر دانش آموزان آمریکایی که این کار رو انجام میدن قرار. گرفته
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      12 91
      اگر کسی بهت گفته بانمکی با مشت بکوب تو صورتش تا مسخرت نکنه دیگه
  • محمدرضا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    83 3
    اونور با سلاح گرم. اینجا با سلاح سرد. رسانه ملی کجاست ؟؟؟؟
  • معلم IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    85 20
    کجاست پس8:30که تنبیه دانش اموزی با پوسته کابل را پیراهن عثمان کرد و ابروی معلمان را برد؟
  • hasan A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    یادمه 25 سال پیش تو دبیرستان از دبیرم که اتفاقا دبیر فیزیک بود 2 تا سیلی خوردم به خاطر بلد نبودن درس به خاطر غرور جوانی میخواستم جبران کنم چه جوری ؟ با شدت هر چه تمام تر درس فیزیک را خوندم و نمره بالایی اوردم...خلاصه سرتونو درد نیارم از همون موقع به من ثابت شد چوب معلم گله ....یه چیز جالبه دیگه اینکه نوه همون دبیر الان خانم بنده است
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    82 0
    بجای این همه برنامه های بی مهتوا وتکراری روی فرهنگ مردم کار کنید که جنبه مردم بالا بره توی خیابون یک تصادف کوچک میکنی میخواهند تورو بکوشند آخرش هم متوجه میشه مقصر خودشه
  • معلم IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    این هم از عاقبت کار در یک وزارت حامی همه بغیر از کارمند خود .ترا بخدا ای جوانان فکر همه کاری باشید بغیر از معلمی که نه از لحاظ مالی پشتیبانی می شوید و نه از لحاظ حمایتی از طرف جامعه . بخدا کار سرخیابان و دستفروشی کنار خیابان هم عزت بیشتر و هم از لحاظ مالی تامینی بیشتری دارید مثل ما خودتان بدبخت نکنید .من تا زنده ام هیچکس از اقوام را اجازه تحصیل در رشته دبیری نمی دهم . الان یک کارگر حقوقش از من معلم بیشتر است . همه مسئولین فقط بلدند شعار دروغین بدهند اونوقت یه گل پسری مثل این نوجوان هم معلم را به این روز بیاره .اخه گناه ما تو این مملکت چیه فقط بغیر از تعلیم و تربیت کار دیگری انجام می دهیم که چنین فرقی با دیگر اقشار جامعه برای ما قائل هستند.
  • مقیمی A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    11 0
    والدین غیر از تامین مالی ، وظیفه پرورش فرزندان خود را هم دارند که متاسفانه کمتر به آن عمل می کنند و سیستم آموزشی هم خیلی وقته از پرورش دانش آموزان غافله.در حال حاضر وجود یک مشاور و متخصص روانشناسی در مدارس که آموزش والدین راهم پوشش بده تحت عنوان معلم تربیتی بشدت احساس میشه . البته جا داره برای وقوع چنین حادثه ای ابراز تاسف کرد.
  • سعید IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    20 6
    واسه ماهی 800هزار تومن
    • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      7 3
      اقا سعید دیگه شلوغش نکن دبیرهای فیزیک رلحت ماهی سه میلیون درامد دارن
  • معلمم IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    18 3
    جنونی درکارنبوده....دیونگی درکارنبوده....بخدانبوده.....اینابرای تبرعه پسره اس....معلمم سلاخی کرده...معلم مهربونم روکه زبان زدهمه بوده احترامش به دانش اموز....جنونی درکارنبوده.....بخدانبوده.....
  • كارشناس IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    10 23
    بعضي از معلما با رفتارهاي ناهنجارشون بد جوري روي اعصاب بچه ها هستند طفلكي بچه مردم يه دفعه قاتل از آب درآمد.اين بيشتر به اين دليله كه اغلب معلمها درست انتخاب نمي شوند هر شغلي يك سري شرايط خاص داره كه بهش ميگن شرايط احراز شغل كه متاسفانه توي ايران رعايت نميشه.
    • حسن A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      2 2
      واقعا بااین نظراتت همه رو شرمنده کردی معلم وظیفه درس دادن اونم به سی چهل دانش اموزتو سنین بلوغ داره حالا باید نازشون رو هم معلم بکشه پس پدرمادرتعطیلند باورکن ای اقا عقده ای بوده وحتی اولیاش هم ناراضی بودن
  • لرستانی کوهدشت A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    11 27
    الله اکبر از این مصیبت مقصر اصلی و صد درصد آقای معلم است چرا؟ چون با دانش اموز بد رفتار کرده زیاد سخت گرفته بهشنمره پایین گرفته و او را تحقیر کرده از او تعهد و ... خواسته متکبرانه و بدخلقی با پدر و دانش اموز برخورد کرده حقش است کشته بشود
  • دانیال IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    8 5
    سلام تو این شرایط برجسته کردن این مسای واقعا کار درستی نیست. مخصوصا اینکه این موضوع یک جریان جنایی و نه سیاسی ... بنده خودم یک دانشجوی علوم تربیتی هستم و واقعا دور از ادبه که نگاه ما به همه چیز و هر کس و اتفاقی، سیاسی باشه. قتل یک معلم توسط یک دانش آموز رو من یک اشکال تربیتی می دونم. قضاوت با ما نیست. اما ... اما... اما... لطفا هرکس بنا به تخصصش نظر بده و نه بنا به افکار سیاست زده این و اون
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    13 10
    گويا چشم وگوش بيست وسي كوروكرشده است است كه اين جنايت را اطلاع رساني كند حال اگر يك معلم تحت شرايط خاصي به دانش آموزي يك پس گردني است چندين بار بازتاب مي شدوبه اكناف عالم خبرمي دادندوازوزيرووكيل وغيره را زير سئوال مي بردندكه چرا اين معلم اين كارراكرده است .تف براين حماقت وجهالت صداوسيمامخصوصا شبكه بيست وسي
  • کارمند A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    18 16
    تنها، حقوق،، بگیران، دولت،، که، 2تا، زنگ، تفریح،، دارند، 3ماه،، تعطیلن،،، اموزش پرورشی ها، هستند،،، حالا،، مگه، نه، اینه،، پرورش،، ینی،، تربیت،، معلم، های، دبستان،، چه، جوری، بچه،، تربیت، میکنن،، نمره، انضباطی،، این، بچه،، چند،، بوده؟؟ تاحالا،، این،، چه،، وضع،، بچه، تربیت،، کردنه؟ متاسفانه،،، تو،، مدارس،، به،، تربیت،، اهمیت، نمیدن،، خودشون،، روخسته،، نمیکنند،،،،، قدیمها،، پدران، مشروب،، خور،، دکترومهندس، تحویل، جامعه،، میدادند،، الان،، دکتر، مهندسها،، چاقو،، کش،، چرا،، چون،، تومدراس،، که،، وقت، زیادی،، بچه، اونجاست،، تربیت، نمیشه
    • سوگند JP ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
      1 0
      کارمندمحترم معلم روزی 6ساعت با 4کلاس هرکلاس 30نفر میشه روزی با120نفر ارتباط داره ساعت مفید کارکردنش روزی 5ساعت ونیمه شماچی ؟درهفته میشه حدود 30ساعت درماه میشه 120ساعت نه ماهش میشه 1080 ساعت پس احتیاج داره تابستون رو استراحت روحی فکری وجسمی داشته ابشه ...شما چی درهفته نهایتش 12ساعت کارمفید میکنی درسال تازه میشه حدود 576 ساعت اونم اگه دوتا ارباب رجوعت زیاد بشه دوروز مرخصی میگیری ضمنا اینو بدان که شما هم ار دامن معلم بیرون اومدی
  • elderado IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    12 2
    حالا بینید: هیچ خبری از این معلم در اخبار و رسانه ها نبود.فقط کافی بود این خبر در یکی از ایالت های آمریکا اتفاق بیفتد و این در صدر اخبار ایران باشد. واقعا جای تاسف داره نکته. مرتضی پاشایی من خیلی طرفدارش بودم ولی این معلم هم نماینده قشر فرهنگیه جامعه هست یعنی این قد معلم و معلمی بی ارزش شده. ما کجاییم
  • علي A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    26 3
    دوستان من در شهر بروجرد زندگي مي كنم ،‌تا در اين شهر زندگي نكني نميتوني نظر بدي،‌اينجا از غرب وحشي بدتره،‌ آقاي خشخاشي دبير فيزيك رو ميشناختم ايشان يكي از بهترين و با اخلاقترين معلمهاي اين شهر بودند كه متاسفانه گرفتار خشونت تزريق شده از طرف خانواده يك دانش آموز بزهكار،‌ بي تفاوتي مسوولين و قوه قضاييه ،‌ فقر و بيكار همه و همه باعث اين جنايت شده است. دو ماه پيش نيز يكي از همكاران خوب ما سيد موسوي بدست چند جوان لاابالي به قتل رسيد، پسري چند نفر رو اجير مي كنه و بخاطر پول پدر خودشو به قتل مي رسونه،‌ زني سر شوهر رو مي بره و اتفاقات ديگه اي كه در اين شهر نابسامان اتفاق مي افته. دوستان اينجا بايد طوري فرزندتون رو پرورش بدي كه كسي اونو نكشه و اون هم كسي رو نكشه
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    23 1
    واقعا باعث تاسف است. چقدر جامعه ما دچار انحطاط اخلاقی شده است .بجای این همه بزن بزنهای سیاسی فکری برای فرهنگ از دست رفته ی این مملکت بکنیم . بسیار متاسفم برای کسانی که با هر عنوانی کار این دانش آموز نابخرد را توجبه می کنند . معلمان شریف ترین وارزشمندترین افراد جامعه هستند.
  • فرح IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    15 5
    خدایا کشورمون به کجا داره می رسه زمانی که ما مدرسه می رفتیم همیشه با احترام با معلمامون صحبت می کردیم و هیچوقت بی احترامی بهشون نمی کردیم، اوج شیطنتمون تو مدرسه خوراکی خوردن سر کلاس بود و آخرای تحصیلمون هم بعضی از بچه ها یواشکی موبایل مدرسه میاوردن نگاه به کجا رسیدیم که دانش آموز 15 ساله بخاطر یه سری مسائل اینچنینی با چاقو سر کلاس درس معلمشو می کشه آخه بچه 15 ساله چرا باید با خودش چاقو داشته باشه؟ واقعا با خوندن این خبر اعصابم بهم ریخته :|
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    22 9
    وقتی از شغل معلمی فقط در هفته ی معلم تنها با شعار نه در عمل یاد می کنیم . وقتی قوانین آبکی برای قبولی دانش آموزان داریم که بجای افزایش دانش و معرفت و بصیرت مدرک به دانش آموزان می دهیم و توقعات آنها را بلا می بریم وقتی تنبیه یک دانش آموز توسط یک معلم که صرفا از روی دلسوزی است آنقدر بزرگ نمایی می شود که جامعه فکر می کند تمام معلمان آدمهای عصبی , عقده ایی و بدر رفتاری هستند در حالی معلمی عشق می خواهد . وقتی تمام ابزارها را از معلم برای کنترل یک کلاس گرفته اند ودانش آموز می داند چه درس بخواندو چه نخواند به کلاس بالاتر می رود و وقتی بدون توجه به زیر ساخت های فرهنگی خود از روشهای آموزشی غرب کپی ناقص می کنیم نتیجه ای جز این ندارد که ارج و قرب معلم آنقدر کاهش می یابد که فردی چنین جسارتی می کند
  • ابراهیمی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    27 4
    ان لله وانا اليه راجعون .درود به روان پاک همه معلمان، آنانی که بدون روی وریا به دانش این مملکت خدمت می کنند.کشته شدن واقعا مظلومانه این معلم عزیز برهمه معلمان ارجمند تسلیت باد.ای کاش مقام معلم این قدر تنزل پیدا نمی کرد که توسط شاگردش کشته شود این مصیبت بزرگ دل همه را به درد آورد.حتی اگر قاتل هم اعدام شود دردی از معلمین را دوا نمی کندپس به دنبال قاتل نباشید مشکل معلمان را اساسی حل کنید.
  • بی نام RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    54 7
    انقدر معلم حقیر شده که هر بلایی میتونه سرش بیاد
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    6 3
    زدم فریادخدایااین چه رسمی است رفیقان راجداکردن هنرنیست رفیقان قلب انسانندخدایا بدون قلب چگونه میتوان زیست؟ خدایش بیامرزد
  • عباس آبادي RO ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    16 10
    خبر كه شنيدم اول بسيار ناراحت شدم اما كمي كه فكر كردم متوجه شدم اين زندگي كه براي ما معلمين درست كردند مرگ تدريجي است پس سعادت آنهاي دارند كه يك مرتبه جان خود را ازدست ميدهند يا سيل آنها را ميبرد يا دانش آموز ميكشد و ......اما معلم محكوم به سكوت است
  • تپتی آهار IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    16 11
    خدا رحمتش کنه انصافا راحت شد دیگه نه دغدغه ی افزایش حقوق را داره نه نظام هماهنگ و غیر ه واقعا معلمین مظلومند و اخرش اهشان گریبانگیر این دولت را می گیره خانمانسوز بود اتش اهی گاهی ناله ای می شکند پشت سپاهی گاهی
  • ب IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    5 1
    وزیران .... سنی که تا به حال توی دوره ی دبیرستان بوده را اول دبیرستان به راهنمایی منتقل کرده اند و البته از سال دیگر ایگونه خواهد بود.
  • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    13 12
    جناب مرحوم مغفور محسن خشخاشی فرهنگی با غیرت و قانونمند از رنج فقر و فلاکت نجات یافت خداوند قرین رحمت کند و چنین دانش آموزانی را زیاد فرماید آمین رب العالمین
  • علی A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    15 3
    یکی از معظل های وزارت آموزش و پرورش ازدیام دانش آموزان 35 نفره در کلاس های درس می باشد آموزش و پرورش موفق باید تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس 15 نفر باشد.
  • بی نام US ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    6 3
    روی سخنم با آن فرد بی خبر که به معلم ها توهین کرد نیست. تنها به او می گویم: از خدا جوییم توفیق ادب/بی ادب محروم ماند از لطف رب. اما خیلی متاسفم برای خبرآنلاین که هر توهینی را منتشر می کند. خیلی دوست دارم آنهایی که معلمی را کاری ساده و بی دردسر می انگارند هفته ای را در مدرسه و در کلاس با بچه ها سر کنند. هم چنین ببینند و مقایسه کنند فیش حقوقی معلمی را که بالاترین مدارج تحصیلی را در بهترین دانشگاههای این کشور گذرانده با دیگرانی که در دیگر نهادها و اداره ها و شرکت مشغول کار هستند.
  • بهرام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    4 11
    برخی معلمان خیلی بد اند .ولی اکثرشون خوبن ومن نوکر اونا هستم تا ابد لابد این معلم مث ناظم مدرسه ما آقای باقی بود که ادم بدی بود و کاش به جای این معلم او را در مدارس کردستان میکشتند
    • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      1 2
      من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت خداوند انشالله همه رو عاقبت بخیر کنه
  • مسلم A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    8 1
    نظام آموزشی در کشور ما اوضاع بدی داره . من هم معلم هستم هم دانشجو و می تونم این موضوع را با قوت و قدرت شهادت بدم آقایان مسوول بدانند که از این دست اتفاقات بیشتر هم خواهد افتاد
  • هیمن IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    3 1
    واقعا که دستگاه قضا نباید از این موضوع بگذره باید رسا نه ای هم میشد.
  • بي نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    6 1
    خدا لعنتش كند حق معلم اين نيست خوبست برخي نيم نگاهي به احاديث و روايات درباره حقوق معلم بياندازند و خجالت بكشند
  • یکمعلم IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    11 2
    در جال حاضر به یک دانش آموز کلاس اول ابتدایی نمی شود گفت بالای چشمت ابروست این بر می گرد د به نظام اموزشی که مقام ومنزلت معلم را پایین آورده و دانش آموزرا پرو وبی بند وبار آورده دانش اموز بااید درس بخواند نه در مدرسه کاغذ بازی برنامه تفریحی باشد
  • حمید IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    6 1
    دانش آموزان 15ساله،سال آینده کلاس نهم است، اوج بلوغ وشیطنت خدا رحم کنه به هفتمی ها
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    1 3
    بجای این همه گستاخ کردن دانش آموزان درس نخوان شدن به سواد معلمان وفرهنگ انان توجه می شد. آقا محمد خیلی بد حرف می زنی .
  • سوگند A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    6 5
    متاسفم براخودم که یه فرهنگیم اگه معلم یامعاونی برخورد انضباطی باشاگردی کنه تاناکجاآباد میبرنش و....ولی برعکس این اتفاق که افتاده میگن روحی روانیه ......همه مشاغل وپستها ازدامن معلم وفرهنگی بلند میشه اونا عرت وشخصیت دارن سازمان ووزارتخونشون حمایتشون میکنه ولی ماچی؟آ.پ میگن بزرگترین نهاده ولی مابرعکسشو میبینیم بی ارزش ترین قشر توجامعه فرهنگیه باید به حال خودمان گریه کنیم که اینقدر دانش آموزمحوری شده ومعلم بی چیز......
  • بی نام و نشان IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    8 4
    عدام. همین. ما هم 15 سالمون بود و خوبم میفهمیدیم کشتن ادم یعنی چی. کسی که تا این حد بی شعوره که معلم خودشو سر هیچ و پوچ میکشه، نبودنش تو جامعه بهتر از بودنش هست.
  • حمید A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    1 1
    باسلام .معلمی شغل انبیاست وهمه مامیدونیم کسی که چیزی به مایاد میده ماتاآخرعمربهش مدیونیم.شمابه تمامی فیلم های پخش شده ازتلویزیون خودمون نگاه کنید.بیشترفیلم ها درگیریه وبازیهای کامپیوتری که بچه هادوست دارن کشت وکشتاره.بااینکه امروزه مادروپدراکثراهردوکارمیکنن فرصت تربیت بچه به حدکافی روندارن ودراین بین بجای اینکه بابچه صحبتی بشه به جای حل مشکل ،نقصان درس شاگردروبه گردن هم می اندازن ووالدین هم باکتک میخوان مشکل روحل کنن.معلم باید ،درجای خودش روانشناس ،معلم ؛کارشناس مذهبی وبالاخره همه فن حریف باشد.معلمی شغل درآمدزانیست بلکه قلب تپنده زندگی فردیست که می تواند یک نفررابه عرش اعلی برساند ودیگری راقاتل.چی مشید معلم مشکل درسی شاگردش راخودش حل کند ویابادیدن مشکل روحی به مدیر اطلاع رسانی میکرد.
  • دبیر آموزش و پرورش A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    4 1
    سلام از شنیدن این حادثه متاثر شدم و به نظرم پس لرزه های اوضاع آموزش و پرورش و وضعیت نابسامان فرهنگی جامعه کشورمان یواش یواش داره شدت می گیره و تیر و ترکش اون داره پرتاب می شه بنده این عمل ناجوانمردانه دانش آموز را محکوم می کنم و برای معلم فقید آرزوی آمرزش الهی دارم مثاسفانه در بسیاری از مدارس خصوصا مدارس کاردانش و فنی دانش آموزان درگیر مشکلات اخلاقی تربیتی و فرهنگی و اجتماعی متعددی هستند ورود فرهنگ های مختلف و اعتقادات آنها و تجمع حاشیه ها در مدارس مشکلات عدیده ای در مدارس ایجاد کرده دانش آموزان مسلح به دستمال ابریشیمیتیز برقمهکاردفندک و حتی مواد مخدر و قرص های روان گردان و مشروبات الکلی در مدرسه حاضر می شوند آقایونی که برا مدارس حوادث آمریکا روان شناسی می کنن بیان اینو روان شناسی کنن
  • ناصر از نهاوند A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    2 2
    انالله و انا الیه راجعون صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید. روحش شاد و از درگاه خدا برای بازگاماندگان این همکار صبر مسیلت داریم. ازمسیولین می خواهیم دبیرستان حافظیه را به نام شهید محسن خشخاشی تغییر دهند.
  • فرهنگی A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    4 0
    جای تعجب از سکوت رسانه ها ومسوولین امووووزش وپرورشششششش
  • نسترن IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    4 1
    تسلیت میگم به کلیه معلمان عزیز ومردم متاسفم فقط همین رو می تونم بگم خدا اخر وعاقبت ما رو بخیر کنه اللهم عجل لولیک الفرج
  • معلم A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    5 0
    وضع معلمین خیلی اسف بار است برای یک صورتی کاری کردند که معلم در 20.30 معذرت خواهی کرد چرااین خبرراهیچ رسانه ای پوشش نمیدهد همکاران به خودتون بیایید