تسنیم اظهارات پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران و عضو جمعیت ایثارگران را در باره گزارش شهردارتهران پیرامون تخلفات دوره قالیباف را منتشر کرد.

وی با انتقاد از شهردار تهران با طرح چند سوال از وی اظهار کرد: بنده معتقدم گزارش 500 صفحه‌ای نجفی بیش از اینکه ناظر به بررسی فعالیت‌های مدیریت شهری در دوران قالیباف باشد یک گزارش سیاسی است. نجفی شش سال عضو شورای سوم بوده‌اند و اتفاقا دکتر قالیباف با رای ایشان شهردار شدند، یعنی نجفی شش سال تمام قد مدافع عملکرد شهرداری تهران بودند، حال باید از نجفی پرسید اگر به کارنامه شما در شورای سوم مراجعه کنیم چند بار به شهردار تذکر دادید؟ چند سوال و چقدر علیه عملکرد نامطلوب وی موضع گیری داشته اید؟ مگرشما شورای چهارم را متهم به فقدان نظارت بر شهرداری نکردید در حالی که عمر شورای سوم با حضور شما بیشتر از شورای چهارم بود! اتفاقا شما ، قالیباف را شهردار کردید. در شش سالی که بهترین زمان ارائه خدمات مدیریت شهری بود آقایان چه نظارت و تذکر و کنترلی داشتند که امروز بتوانند از آن دفاع کنند؟

سروری با بیان اینکه نجفی باید پاسخگوی مدیریت خود باشد اذعان داشت: همکاران اصلاح طلب در طی سالهای حضور خود در شورای شهر به کدامیک از سیاه نامه نجفی درباره مدیریت شهری قالیباف اعتراض کرده اند؟ عدم پاسخ به این سوال نشان می‌دهد مساله کاملا سیاسی است و پشتوانه علمی ومنطقی ندارد ، به عبارتی شهردار فرار رو به جلوی بسیار حرفه‌ای دارند.وی خوب می‌دانند باید پاسخگوی دوران مدیریت خود باشند وباید به این سوال پاسخ دهند که چرا در این مدت قادر به اداره شهر نبوده و درگیر کوچکترین مسائل شهر هستند؟ وقتی نجفی آنقدر ناتوان است چگونه می‌تواند دست به چنین سیاه نمایی بزرگی بزند؟

وی با انتقاد از نادیده گرفتن دستاوردهای مدیریت قالیباف گفت: بسیاری از مراکز بین المللی عملکرد شهرداری تهران را در حوزه‌های مختلف عمرانی همانند اجرای پل صدر، دریاچه خلیج فارس, اتوبان امام علی و ...مورد تایید قرارداده و آن را لایق جایزه بین المللی دانسته‌اند. آیا نجفی بفرمایند دستاوردهای مثبت عنوان شده را ندیده‌اند؟ خوب است نجفی به این موضوع آگاه باشند که در مسیر غلط سیاسی کاری جناحی قدم گذاشته‌اند چرا که ایشان مدیریت قالیباف را نه، بلکه توان و ارنامه نظام را به چالش کشیده‌اند! وی با انکار کارنامه مثبت قالیباف گمان کرده‌اند که به نوعی موجب تقویت جناح اصولگرا می‌شوند در حالی که بیان واقعیت به مثابه تقویت عملکرد نظام است.

عضو سابق شورای شهر تهران درباره توسعه شهر تهران و تایید آن توسط شهروندان تهرانی گفت: متاسفانه گزارش نجفی یک سیاه نمایی کامل بود در حالی که بیان دستاوردهای 12 ساله مدیریت شهری قالیباف نیازی به گفتن ندارد چرا که مردم خود شاهد آن هستند، دریاچه خلیج فارس که تفریگاه مردم تهران است؛ اتوبوسهای بی آر تی که شرق تهران را به غرب و شمال را به جنوب متصل کرده و مردم کمتر درگیر ترافیک می‌شوند، پل طبیعت, گسترش خطوط مترو و بسیاری از خدمات فرهنگی , عمرانی قالیباف هر روز در معرض تماشا و بهره برداری مردم است از این رو نمی‌توان گفت گزارش ایشان چیزی جز سیاه نمایی بوده است.

 

45302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    10 0
    مگه قالیباف مساوی با کل نظامه؟ عجب سنگری این نظام برای بعضی ها ا شده. چطورامثال مرحوم منتظری و آقایان خاتمی و موسوی رو که هر چه دلتان خواست بهشان تهمت زدید کل نظام نبودند انوقت شهردار سابق تهران کل نظامه؟
  • کامبیز IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    5 0
    اولا،به نظر می رسد،نفس پاسخگویی چیز خوبی و بلکه ضروری می باشد.نه تنها آقای قالیباف،بلکه همه افرادی که در موقعیت ومنصبی بوده اند وهستند بایستی پاسخگوی دوره مدیریت خودشان باشند.ثانیا، کسی منکر فعالیتهای آقای قالیباف نیست.همانگونه که در تریبونهای مختلف از اقدامات مثبت ایشان گفته شده است، قاعدتا بایستی اگر نقطه ضعف و اشکالات و احیانا تخلفاتی هم بوده است،بایستی گفته شود.ثالثا، هیچکس مبری ا خطا واشتباه نیست.رابعا،آقای قالیباف و هریک از خدمتگزاران نظام،کل نظام نیستند.ما افرادی داشتیم که به تعبیری ستون نظام بودند.ودیدیم چه شد.لذا به نظر می رسد برخلاف رمایش ایشان،دفاع تمام قد و چشم فروبستن به تخلاف احتمالی مصداق فرار به جلو باشد،نه تشریح میراثی که به شهردار جدید رسیده است
  • بی نام A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    3 0
    سلام/ اميدوارم روزي برسد كه در مملكت اسلامي ما، با پشتوانه فرهنگ غني ايراني مان، نفصان هاي موجود در مسير كاريمان را بهانه عدم انجام كار نكنيم و اگر لياقت انجام پستي را نداريم آن را نپذيريم ، ضعفمان را با ضعف هاي ديگران پوشش ندهيم. و بدانيم كه انسان معصوم نيست، و به اين نكته توجه داشته باشيم كه در يك مجموعه بزرگ مثل شهرداري تهران ممكن است هزاران تخلف بشود كه حتي معاونين مربوطه خبر دار نشوند چه برسد به شخص شهردار ، به عنوان مثال در همين شهرداري در زمان اقاي قاليباف متاسفانه تعداد انگشت شماري از پرسنل رشوه مي گرفتند، و در ماه گذشته يكي از دوستان براي انجام كاري به شهرداري منطقه ... مراجعه كرده و يكي از همان اشخاص مجددا درخواست رشوه كرده .ْآيا در اين قضيه اقاي قاليباف يا نجفي مقصرند؟
  • علی A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    5 0
    حیا که وجود نداره هر جا باید با فساد برخورد کرد سریع با این حرف ها مسیر رو منحرف میکنن . برای این سرزمین مردان خوش سیرتی جونشون رو ندادن که یه سری بیان و بخورن و ببرن و بعدشم فرار به جلو کنن
  • من AU ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    5 0
    شما ها از اینهایی هستید که اگه برید پایین همه رو به هر قیمتی که شده میکشید پایین به نظام چه ربطی داره
  • بی نام EU ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    5 0
    خوب دیگه طرف اگه خلاف کن بخواد حسابرسی ازش کنن زود میگوین زیر سوال بردن طرف یعنی زیر سوال بردن کل نظام..همین کارها را میکنی و از کسی حسابرسی نمیکنید که این همه اختلاس و کلاه برداری زیاد شده چون طرف خیالش راحت کسی بهش گیر نمیده ..کی میخواهید بفهمید با این طرز فکرتون بیشتر نظام را در خطر میاندازید ..تا نجاتش بدید ..مردم با همین طرز فکرها امثال شما مشکل دارن
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    4 0
    در خصوص پل طبیعت خدمتتون عرض کنم این مکان جز سوژه عکاسی برای هموطنان شهرستانی کاربرد دیگری ندارد. من که ساکن تهرانم و خیلی از دور و اطرافیانم حتی یک بار هم پا روی این پل نذاشتیم. اگر واقعا این خدماتی که در این خبر نوشته مقبول مردم افتاده بود حتما آقای قالیباف از شرکت در انتخابات به نفع دیگری انصراف نمیدادن
  • بنده خدا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    5 0
    جناب آقای سروری با سلام من فقط یک سوال از شما دارم و آن این است که آیا واقعا حقوق آقای قالیباف 3 میلیون تومان بوده است؟؟؟؟
  • خوشنام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    6 0
    همین ملاحضات سیاسی و برابر دانستن یک مسئول با کل نظام ، بلای جان این ملت شده.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    8 0
    فاتحه