کاربران خبرآنلاین حضور مدیران و مسئولان دولتی و تعاملی‌تر شدن فضای نمایشگاه را دو عامل مثبت نمایشگاه مطبوعات امسال دانستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات روز جمعه 12 آبان به کار خود پایان داد. نمایشگاهی که هدف آن جدای از گردهمایی بزرگ اهالی مطبوعات، ایجاد فضایی تعاملی میان اصحاب رسانه و مخاطبانشان بود. 

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان چهره‌های سرشناسی از سیاست‌مداران، فعالان اجتماعی، هنرمندان، نمایندگان مجلس، اساتید روزنامه‌نگاری و ... بود. علاقه‌مندان و مخاطبان رسانه و مطبوعات هم استقبال گسترده‌ای از نمایشگاه امسال کردند و از نزدیک با رسانه‌های مورد علاقه و همفکر خود دیدار و گفتگو کردند.

خبرآنلاین هم در نظرخواهی از کابران خود خواست تا نظر خود را درباره نمایشگاه مطبوعات و میزان تعامل اصحاب رسانه با بازدیدکنندگان امسال بیان کنند.

بر این اساس حضور مسئولان و مدیران دولتی و وجود فضای تعاملی بهتر رسانه‌ها و نمایندگان‌شان با مخاطبان دو مزیت اصلی نمایشگاه مطبوعات امسال از نظر کاربران بود.

همچنین کاربران، حضور تعدادی از مالباختگان موسسه‌های مالی در نمایشگاه و ایجاد فضایی آزاد برای بیان اعتراضشان از دیگر عوامل مثبت این دوره نمایشگاه مطبوعات برشمردند.

دیگر نکات مثبت نمایشگاه از نگاه کاربران، تنوع موضوعی، سر وقت برگزار شدن و گستردگی تعداد نشست‌ها، برنامه‌های شاد و مفرح برای آشنا کردن کودکان با فضای مطبوعات، برپایی مسابقات و برگزاری برنامه‌های سرگرم‌کننده برای مخاطبان و همچنین برگزاری نشست‌هایی به صورت مجزا در غرفه‌های رسانه‌ها بود.

از دیگر مزایای نمایشگاه که کاربران به آن اشاره کرده بودند، حضور مستمر سیدعباس صالحی وزیر ارشاد برای بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه و همچنین حسین انتظامی رییس نمایشگاه بیست و سوم در روزهای برگزاری آن بود. برخی از کاربران هم نکته بارز نمایشگاه امسال را هدفمند‌تر شدن آن عنوان کردند.

حضور نیافتن برخی از رسانه‌ها در نمایشگاه، نبود خلاقیت نسبت به گذشته، سطح نشست های تخصصی از جمله مسایلی بود که برخی از کاربران به آن انتقاد داشتند.

تعدادی از کاربران هم خواهان بیان برآورد هزینه نمایشگاه و همچنین توجه بیشتر به رسانه‌های دیجیتال بودند. 

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =