میهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد ،در مقاطع کاردانی و کارشناسی به شهر محل سکونت والدین و یا همسر امکان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: من دانشجوی سال دوم در دانشگاه آزاد سمنان هستم که امسال متاهل شده ام . چون هم خودم و هم همسرم ساکن شاهرود هستیم می خواستم بدانم آیا امکان جابه جایی وجود دارد؟

در این باره روابط عمومی دانشگاه آزاد پاسخ داد: مطابق بخشنامه ماده ۱۶ میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به شهر محل سکونت والدین و یا همسر در صورت دارا بودن تمامی شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقالات، دایر بودن رشته متقاضی در واحد مقصد در سال ورودی دانشجو و تایید عدم مغایرت محل سکونت و واحد مقصد انتخابی متقاضی امکان پذیر است.

برای این انتقال، مدارک سکونت والدین و یا همسر، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و تصویر مدرک دو سال آخر تحصیلی (پیش دانشگاهی و دیپلم) نیاز است.

البته هر دانشجو در هر دوره تحصیلی صرفا یکبار مجاز به استفاده از این ماده خواهد بود و انصراف از میهمانی دائم و تغییر مقصد امکان پذیر نیست.

اما باتوجه به محدودیت امکانات بیمارستانی درخواست دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و علوم تغذیه براساس سایر موارد شیوه نامه نقل و انتقالات قابل بررسی است.
46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =