ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی در پاساژی در خیابان امین‌حضور را تشریح کرد.

جلال ملکی در مورد آتش‌سوزی در پاساژی در امین‌حضور اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۵ امروز آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان امین‌حضور به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات محل حادثه گفت: آتش‌سوزی در مغازه‌ای ۳۰ متری واقع در همکف پاساژ رخ داده و در این مغازه لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون، یخچال و اجاق گاز نگهداری می‌شد. وقتی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش کاملا شعله‌ور و در حال سرایت به اطراف بود.

وی اضافه کرد: آتش‌نشان‌ها با عملیات به موقعی که انجام دادند سریعا موفق شدند که آتش را خاموش و سرایت آن را به اطراف جلوگیری کنند. در نهایت این عملیات در ساعت ۱۹:۴۵ به پایان رسید و محل برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.

ملکی با اشاره به اینکه یک آقای جوان در این حادثه دچار مصدومیت شد، افزود: این فرد که دچار سوختگی شده بود توسط آتش‌نشانان به محل امن منتقل شد و پس از آن تحویل عوامل اورژانس داده شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =